Παρασκευή , Μάιος 24 2019
Home / Δίαιτα / Κυτταρίτιδα τέλος….!

Κυτταρίτιδα τέλος….!

Υπάρχουν τροφές που χάρη στη θερμική τους επίδραση και εξαιτίας των συστατικών που περιέχουν, προκαλούν περισσότερες καύσεις, καίνε περισσότερο λίπος και η κατανάλωσή τους βοηθά στη μείωση του φαινομένου του φλοιού πορτοκαλιού.

Δε χρειάζεται να πεινάσεις, ούτε να κάνεις εξαντλητικές δίαιτες για να έχεις ένα όμορφο σώμα. Ειδικά το καλοκαίρι, είναι πιο εύκολο να αντικαταστήσεις τα λιπαρά φαγητά με τις παρακάτω τροφές, έτσι ώστε να μην δυσκολευτείς να χάσεις τα κιλά που επιθυμείς.

Ακολουθείστε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή προκειμένου να μειώσετε το συνολικό σωματικό σας λίπος. Αποφύγετε τα αλμυρά τρόφιμα που μπορεί να προκαλέσουν κατακράτηση νερού και να εντείνουν την εμφάνιση της κυτταρίτιδας. Για να βοηθήσετε το σώμα σας, καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες και υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως είναι οι ντομάτες, το καρπούζι, τα αχλάδια και το μάνγκο. Σύμφωνα με έρευνες άνθρωποι που καταναλώνουν επαρκείς ποσότητες ασβεστίου τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα σωματικού λίπους; γι’ αυτό προσθέστε γιαούρτι στη διατροφή σας ή ρίξτε γάλα στα δημητριακά σας το πρωί για να αυξήσετε την πρόσληψη του ασβεστίου. Επιλέγετε προϊόντα ολικής άλεσης ψωμιά και ζυμαρικά για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών. Προτιμήστε τα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, όπως άπαχο γάλα αντί του πλήρους γάλακτος. Εάν καταφέρετε να μειώσετε την ποσότητα λίπους στη διατροφή σας, θα μειώσετε την ημερήσια θερμιδική σας πρόσληψη και το σώμα σας θα κάψει το λίπος πιο γρήγορα.

loading...

1. Κάνε τα φρούτα και τα λαχανικά καθημερινή σου συνήθεια…

2. Ενυδάτωση Όταν ο οργανισμός δεν ενυδατώνεται σωστά, το σώμα αντιδρά και κάνει κατακράτηση, γεγονός που πολύ απλά σημαίνει κυτταρίτιδα. Η αυξημένη κατανάλωση νερού θα δράσει ευεργετικά στην διαδικασία αποβολής του ήδη κατακρατηθέντος νερού, απαλύνοντας την όψη πορτοκαλιού στο δέρμα.

3. Ξεχώρισε τους υδατάνθρακες από τις πρωτεΐνες  Τι να επιλέξεις; 1 βραστό αυγό, 2 φρυγανιές με 2 φετούλες γαλοπούλα (χωρίς τυρί), μπάρες δημτριακών πλούσιες σε πρωτεΐνη ανάμεσα στα γεύματα και οι βάσεις έχουν μπει για ένα σώμα χωρίς κυτταρίτιδα.

4. Η άσκηση κάνει θαύματα   Αν δεν είναι ακόμη κομμάτι της καθημερινότητάς σου, να ένας ακόμη λόγος για να γίνει. Σημαντική συνήθεια στην μείωση της κυτταρίτιδας είναι να αυξήσεις τη φυσική δραστηριότητα σε τουλάχιστον 3 ημέρες την εβδομάδα.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …