Τετάρτη , Δεκέμβριος 13 2017
Home / Διατροφή / Κινόα και οι πρωτεϊνες της

Κινόα και οι πρωτεϊνες της

Το κινόα είναι ενας αρχαίος καρπός διασήμος για την περιεκτικότητα του σε πρωτεϊνη.

Σε αντίθεση με τα περισσότερα δημητριακά, το κινόα περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα και εκείνα που το σώμα σου δεν μπορεί να φτιάξει και τα οποία είναι επίσης σημαντικά για το χτίσιμο μυών

loading...

. Το κινόα περιέχει τρία περισσότερα γραμμάρια πρωτεϊνης ανα κούπα απο το καστανό ρύζι και το καστανό ρύζι δεν περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Ωστόσο, το κινόα περιέχει μόνο οκτώ γραμμάρια πρωτεϊνης ανα κούπα, άρα δεν θα πρέπει να θεωρείται η κύρια πηγή πρωτεϊνης ενός γεύματος.

Αξίζει να δείτε...

Προλαβαίνετε να χάσετε λίγα κιλά μέχρι τις γιορτές! Ιδού ο τρόπος

Μην ανησυχείτε. Δεν χρειάζεται ταλαιπωρηθείτε. Αρκεί να πάρετε την απόφαση και να βάλετε μερικούς ρεαλιστικούς ...