Τρίτη , Φεβρουάριος 20 2018
Home / Δίαιτα / Κεχρί με πράσα: μια νόστιμη παραλλαγή του γνωστού σε όλους μας πρασόρυζου!

Κεχρί με πράσα: μια νόστιμη παραλλαγή του γνωστού σε όλους μας πρασόρυζου!

Το κεχρί είναι μια καλή πηγή φυτικής πρωτεΐνης, είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ιδιαίτερα νιασίνη, φολικό οξύ και Β6. Περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, χαλκό και ψευδάργυρο. Δεν περιέχει γλουτένη, έτσι μπορεί να αντικαταστήσει το σιτάρι στο διαιτολόγιο ατόμων, τα οποία πάσχουν από κοιλιοκάκη ή άλλης μορφής αλλεργία στο σιτάρι. Παρακάτω εξηγούμε μια πάρα πολύ νόστιμη παραλλαγή του γνωστού σε όλους μας πρασόρυζου! Εύκολο και γρήγορο, είναι κάτι διαφορετικό για το τραπέζι μας!

loading...

Υλικά

  • 700 γρ. πράσα καθαρισμένα
  • 250 γρ. κεχρί
  • 1/3 ματσάκι άνηθο
  • 4 φλ. ζωμό λαχανικών
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι
  • φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Εκτέλεση

  1. Κόβουμε τα πράσα σε ροδέλες και τα σοτάρουμε σε μέτρια προς δυνατή φωτιά σε μία κατσαρόλα, μέχρι να μελώσουν.
  2. Προσθέτουμε το κεχρί και το ζωμό, αλατίζουμε και βράζουμε για 15′ περίπου, μέχρι να αφρατέψει το κεχρί και να απορροφηθούν τα υγρά.
  3. Λίγο πριν σβήσουμε το μάτι, ψιλοκόβουμε τον άνηθο και τον ρίχνουμε στην κατσαρόλα ανακατεύοντας.
  4. Σβήνουμε το μάτι, προσθέτουμε όσο ελαιόλαδο θέλουμε και σερβίρουμε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Μερίδες: 3 – 4

Αξίζει να δείτε...

Έλλειψη του ενζύμου G6PD και τι μας προκαλεί;

Πρόκειται για την απόλυτη έλλειψη του ενζύμου G6PD (6 φωσφορική δευδρογονάση της γλυκόζης), ενός ενζύμου ...