Σάββατο , Νοεμβρίου 18 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Καλοκαιρινα coctail με λιγες θερμιδες

Καλοκαιρινα coctail με λιγες θερμιδες

 

Ειδικά τα κοκτέιλ που περιέχουν χυμούς φρούτων, ζάχαρη, λικέρ κ.α, ανεβάζουν ψηλά τον δείκτη, ξεπερνώντας εύκολα και τις 400 θερμίδες.

Παρακάτω θα δούμε τα 7 πιο υγιεινά αλκοολούχα κοκτέιλ που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και μελίγες θερμίδες.

1. Μαργαρίτα

ID:42261493

Margarita

Διατροφική αξία: 175 Θερμίδες και συνδυάζει την αντιοξειδωτική και αμυντική δράση της βιταμίνης C του χυμού lime (Popik 2006).
Tip: Μπορεί να σερβιριστεί και σαν μαργαρίτα φράουλα, με λιωμένες φράουλες. Έτσι αυξάνεται η περιεκτικότητα σου σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά (ανθοκυανίνες).

2. Daiquiri (Ντάκιρι)

Daiquiri cocktail with strawberries over black background

Daquiri

Διατροφική αξία: 170 Θερμίδες. Συνδυάζει την αντιοξειδωτική και αμυντική δράση της βιταμίνης C και των υπόλοιπων αντιοξειδωτικών ουσιών (φλαβονοειδή) του χυμού lime.

3. Cosmopolitan

Cosmopolitan Cocktail

Cosmopolitan Cocktail

loading...

Διατροφική αξία: 220 Θερμίδες και με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά χάρη στο συνδυασμό των χυμών lime και cranberry. Ο χυμός cranberry περιέχει επίσης βιταμίνες του συμπλέγματος φυλλικό οξύ και βιταμίνη C.

4. Mojito (Μοχίτο)

Fresh mojito cocktail with lime and ice

Mojito

Διατροφική αξία: 150 Θερμίδες, συνδυάζοντας πάντα τη βιταμίνη C του χυμού lime με τον πολύ πλούσιο σε αντιοξειδωτικά δυόσμο.

5. Cuba Libre (Κούμπα Λίμπρε)

Cuba Libre Cocktail

Cuba Libre

Διατροφική αξία: 150 Θερμίδες και συνδυάζει την αντιοξειδωτική και αμυντική δράση της βιταμίνης C από το χυμό lime.

6. Caipirinha (Καϊπιρίνια)

ID:55499537

Διατροφική αξία: 140 Θερμίδες και άφθονη βιταμίνη C και αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες.

7. Tequila sunrise (Τεκίλα σανραϊζ)

Tequilla Sunrise

Tequilla Sunrise

Διατροφική αξία: 175 Θερμίδες και συνδυάζει την αντιοξειδωτική και αμυντική δράση της βιταμίνης C από το χυμό πορτοκάλι (Harrington et al 1998).

 

 

Αξίζει να δείτε...

Το Σωστό Πρωινό

Για να το πετύχεις αυτό, έχε υπόψη σου τρεις κατηγορίες τροφών: 1. Ολικής αλέσεως υδατάνθρακες ...