Σάββατο , Ιανουάριος 20 2018
Home / Διατροφή / Ιδανικό smoothie για μετά την προπόνηση

Ιδανικό smoothie για μετά την προπόνηση

Μετά από μια έντονη προπόνηση χάνεις πολύ ιδρώτα και ενέργεια και έχεις ανάγκη τη σωστή αποθεραπεία. Ιδανική στιγμή για να ανεφοδιάσεις τον οργανισμό σου με θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες; Περίπου 15 με 20 λεπτά μετά τη λήξη του workout σου. Για να αποκαταστήσεις τους μυς σου θα πρέπει να καταναλώσεις τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη σε συνδυασμό με μικρή ποσότητα υδατανθράκων.

loading...

Το παρακάτω, λοιπόν, smoothie θα σου χαρίσει τη χαμένη σου ενέργεια. Πάμε να δούμε τι θα χρειαστείς:

Υλικά
350 ml νερό καρύδας
1 μπανάνα
2 κουταλιές της σούπας άπαχο γιαούρτι
1 κ.σ μέλι
Λίγο πάγο

 

Προετοιμασία
Ρίξε όλα τα υλικά μέσα στο μπλέντερ, χτύπα τα καλά και απόλαυσε το smoothie σου αμέσως!

Αξίζει να δείτε...

Βιταμίνες: πότε μπορεί να είναι τοξικές για την υγεία μας;

Oι βιταμίνες είναι θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα στον οργανισμό για τη φυσιολογική του λειτουργία. ...