Πέμπτη , Ιούλιος 27 2017
Home / Διατροφή / Ιδέες για το πρωινό των παιδιών τους καλοκαιρινούς μήνες

Ιδέες για το πρωινό των παιδιών τους καλοκαιρινούς μήνες

Το πρωινό είναι πολύ σημαντικό όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τα παιδιά μας. Κι αν ακόμα δεν έχεις φροντίσει να αφομοιώσει το μωρό σου αυτή τη συνήθεια είναι ευκαιρία τώρα το καλοκαίρι, εφόσον βρισκόμαστε περισσότερες ώρες με τα παιδιά μας, λόγω των διακοπών, να τους μάθουμε να τρώνε ένα καλό ελληνικό πρωινό.

Βασικά, το πρωινό των παιδιών πρέπει να περιέχει:
– Ψωμί και αρτοσκευάσματα ολικής άλεσης όπως: κουλούρια, σταφιδόψωμα, τυρόψωμα, ηλιόψωμα, παξιμάδια κλπ.
– Τυριά και γενικότερα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως: φέτα, ανθότυρο, μανούρι, κεφαλοτύρι, γιαούρτι, ξινόγαλα και ελληνικό βούτυρο.
– Αυγά τα οποία τα κάνουμε σφιχτά ή ομελέτα.
– Ελληνικό μέλι το οποίο είναι εξαιρετικής ποιότητας και είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, αμινοξέα, αντιοξειδωτικές ουσίες, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες.
– Ελαιόλαδο το οποίο βοηθάει για την πρόληψη των καρδιακών παθήσεων.
– Παραδοσιακές μαρμελάδες.
– Πίτες όπως: τυρόπιτες, γαλατόπιτες, γιαουρτόπιτες, κολοκυθόπιτες, χορτόπιτες, πρασόπιτες, σπανακόπιτες και άλλα είδη πίτας.
– Δημητριακά τα οποία παρέχει η ελληνική ύπαιθρος όπως: τραχανά, κους κους, πλιγούρι.
– Φρούτα φρέσκα, χυμούς, φρουτοσαλάτες.
– Λαχανικά εποχής.
– Τοπικά γλυκά όπως: γλυκά του κουταλιού, αμυγδαλωτά, χαλβά, λουκουμάδες, ριζόγαλο, τηγανίτες, τσουρέκια, μουσταλευριά, λουκούμια, παστέλια κλπ.

Αξίζει να δείτε...

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το γιαούρτι!

Τι είναι το γιαούρτι, ποιοι οι βασικοί τύποι του και ποια τα συστατικά του; Το ...