Παρασκευή , Ιούνιος 22 2018
Home / Διατροφή / Ιδέες για ιδανικό καλοκαιρινό πρωινό

Ιδέες για ιδανικό καλοκαιρινό πρωινό

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και – κατ’ επέκταση – και από το πρωινό. Τα οφέλη του πρώτου αυτού πλήρους γεύματος της ημέρας έχουν επισημανθεί ουκ ολίγες φορές από την πλειονότητα των επιστημόνων της διατροφής, οι οποίοι μιλάνε για ένα «μυστικό διατροφικό όπλο» στα χέρια κάθε ανθρώπου, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Γιατί είναι όμως, το πρωινό τόσο σημαντικό για τον οργανισμό μας και προς τι όλος αυτός ο… πανικός;

Καταρχήν, ένα θρεπτικό πρωινό αυξάνει την ενέργεια και «ανεβάζει» τα επίπεδα των θρεπτικών στοιχείων που είχαν «πέσει» όσο κοιμόμασταν.

Επιπλέον, όσοι τρώνε καθημερινά ένα υγιεινό πρωινό, έχουν λιγότερες πιθανότητες να παχύνουν μιας και το συγκεκριμένο γεύμα σταθεροποιεί τα επίπεδα του ζαχάρου, ελέγχοντας με αυτόν τον τρόπο την όρεξη.  Επομένως, αν καταναλώνετε ένα θρεπτικό και δυναμωτικό πρωινό κάθε μέρα, θα έχετε λιγότερες πιθανότητες να πεινάσετε κατά την διάρκειά της.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα πρωινών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού  αλλά και των  διακοπών είναι:

Φρούτα

Εδώ υπάρχει μεγάλη ποικιλία και μπορείς να επιλέξεις ανάλογα με το μεταβολισμό σου και (φυσικά) την εποχή! Κάθε φρούτο προσφέρει και κάτι ξεχωριστό στον οργανισμό μας:

Ρόδια: Όχι μόνο έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και άπειρες βιταμίνες αλλά έρευνες έχουν δείξει ότι καταπολεμά και συγκεκριμένους τύπους καρκίνων . Επίσης, τα σπόρια του ροδιού έχει βρεθεί ότι μειώνουν τη χοληστερόλη, τον κίνδυνο για καρδιακό επεισόδιο και βοηθούν στην διατήρηση του σωστού βάρους.

Κεράσια: Βοηθούν στο να ηρεμείτε και να μην έχετε νεύρα Σταφύλια: Χαλαρώνουν τα αιμοφόρα αγγεία σας

Μήλα: Σας βοηθούν να αναπτύξετε αντίσταση εναντίον των λοιμώξεων

loading...

Καρπούζι: Βοηθάει στο καλό κοντρολάρισμα του καρδιακού ρυθμού

Πορτοκάλια: Για καλή όραση και υγιή επιδερμίδα

Φράουλες: Περιέχει βιταμίνες C και Β, σάκχαρα, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και άλλα πολλά θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην αποτοξίνωση και τόνωση του οργανισμού

Μπανάνες: Ιδανικές για αθλούμενους. Πλούσιες σε κάλιο. Προσδίδουν ενέργεια

Ανανάς: Βοηθά ενάντια στην αρθρίτιδα Ακτινίδια: Αυξάνουν την οστική μάζα

Γαλλικό τοστ

Για έναν αέρα Ευρώπης, αλλά και για ένα χορταστικό πρωινό!

Τι χρειαζόμαστε:

8 φέτες ψωμί του τοστ, 4 φέτες κασέρι με χαμηλα λιπαρά, 4 φέτες γαλοπούλα, 3/4 του ποτηριού γάλα 2 αυγά, Λίγο ελαιόλαδο

Διαδικασία: Κόβουμε το ψωμί του τοστ διαγώνια σε τρίγωνα. Βάζουμε τα μισά τρίγωνα σε ένα λαδομένο πυρέξ. Στα μισά τρίγωνα βάζουμε από πάνω τυρί και στα άλλα μισά ζαμπόν. Τα σκεπάζουμε με με το υπόλοιπο ψωμί. Χτυπάμε το γάλα με τα αυγά και τα ρίχνουμε στα ψωμάκια. Αφήνουμε τα ψωμάκια να το ρουφήξουν καλά και τα ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 20 λεπτά μέχρι να ροδίσουν

Γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα

Κάτι καλοκαιρινό, κάτι δροσιστικό!

Υλικά: 600 γρ γιαούρτι στραγγιστό ή σακούλας, 2 φακελάκια σαντιγί garni (η garni έχει μέσα ζάχαρη), αμύγδαλο καβουρδισμένο και ψιλοκομμένο ή καρύδι τριμμένο, 1 κονσέρβα κομπόστα κοκτέιλ ή 1 κονσέρβα ανανά, κερασάκια μαρασκίνο προαιρετικά.

Εκτέλεση Χτυπάμε τη σαντιγί Ανακατεύουμε τη σαντιγί με το γιαούρτι σιγά σιγά με κουτάλι. Προσθέτουμε την κομπόστα σουρωμένη και στεγνωμένη καλά ή τον ανανά σε κομματάκια το αμύγδαλο ή το καρύδι. Τοποθετούμε σε γυάλινο μπολ και βάζουμε στο ψυγείο. Ελαφρύ και δροσερό, σε γεύση μας καλύπτει η ζάχαρη της σαντιγί (αν θέλετε να είναι πιο γλυκό προσθέστε ζάχαρη άχνη ανάλογα τα γούστα σας)

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …