Πέμπτη , Σεπτέμβριος 21 2017
Home / Διατροφή / Θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν τα μαλλιά από τον ήλιο και τη θάλασσα!!

Θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν τα μαλλιά από τον ήλιο και τη θάλασσα!!

Η καλή υγεία των μαλλιών είναι ιδιαίτερα σημαντική για την αυτοπεποίθηση μας.
Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή υγεία των μαλλιών μέσω της δράσης της στην ποιότητα της τρίχας αλλά και στην επιδερμίδα του τριχωτού της κεφαλής.
• Θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν τα μαλλιά, ενισχύοντας τη δομή τους: πρωτεΐνη, σίδηρος, ψευδάργυρος, φυλλικό οξύ, βιοτίνη, βιταμίνη Β12. Ειδικά η βιοτίνη φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή υγεία της τρίχας και περιέχεται σε μεγάλη συγκέντρωση στη μαγιά. Τρόφιμα που περιέχουν τις παραπάνω ουσίες: άπαχο κρέας και πουλερικά, θαλασσινά, αυγά, όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μανιτάρια, αμύγδαλα, καρύδια, ψωμί και δημητριακά ολικής άλεσης, μαγιά.

loading...

• Θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν την επιδερμίδα του τριχωτού της κεφαλής: βιταμίνη C (κολλαγόνο), βιταμίνη Α (ρετινόλη) και β-καροτένιο για ενίσχυση της δομής, ωμέγα 3 και ωμέγα 6 για αντιφλεγμονώδη δράση, αντιοξειδωτικά για φωτοπροστασία και αντιγήρανση, νερό για ελαστικότητα, ενυδάτωση.Τρόφιμα που περιέχουν τις παραπάνω ουσίες: εσπεριδοειδή, ακτινίδια, φράουλες, μούρα, ρόδι, ντομάτα, μπρόκολο, καρότα, σολωμός, αμύγδαλα, καρύδια, νερό, πράσινο τσάι.
Η ένταξη των παραπάνω τροφίμων στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καλή υγεία των μαλλιών, χαρίζοντας δυνατά, λαμπερά μαλλιά με υγιείς άκρες.

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό για Παιδιά, Αυγά Καρδούλες

Πολλοί αναγνωρίζουν ότι το πρωινό είναι ωφέλιμο, όμως λίγοι είναι αυτοί που αφιερώνουν χρόνο σ’ ...