Σάββατο , Νοέμβριος 17 2018
Home / Δίαιτα / Η θρεπτική αξία του καλαμποκιού!
sweet corn on sackcloth half of corn some corn peeled some do not closeup with space for text

Η θρεπτική αξία του καλαμποκιού!

Το Καλαμπόκι είναι ένα παραδοσιακό κέρασμα το καλοκαίρι που μπορεί να προσθέσει μερικά θετικά στη διατροφη μας.

Το Καλαμπόκι καλλιεργείται εδώ και εκατοντάδες χρόνια και ήταν (και εξακολουθεί να είναι) η βάση της διατροφης σε πολλά μέρη του κόσμου. Μια καλή πηγή βιταμινών Β1, Β5 και C, το καλαμπόκι παρέχει πολλά πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, που περιλαμβάνουν:

1.Φυτικες ινες,Απαραιτητες για τη καλη γαστρεντερική λειτουργία και τον έλεγχο του βάρους.
2.Φυλλικό οξύ, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου γενετικών ανωμαλιών και στη προώθηση της καρδιαγγειακής υγείας.
3.Βιταμίνη Β5 (παντοθενικό οξύ), ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία των επινεφριδίων.
4.Λουτεΐνη για υγιή όραση.

Δοκιμάστε το καλαμπόκι ψητό, βραστό ή στον ατμό, μονο του ή με λίγο ελαιόλαδο. Εναλλακτικά, συνδυάστε το καλαμπόκι με άλλα καλοκαιρινά προϊόντα οπως Ντομάτες, κολοκυθακια, σε σούπα.

Διατροφική αξία του ενος μέτριου καλαμποκιού:
Ενεργεια 77 Calories
Λίπος 1 g
Κορεσμένο λίπος
Χοληστερόλη 0 mg
Υδατάνθρακες 19 g
Πρωτεΐνη 3 g
Φυτικές Ίνες 3 g
Νατριο 13 mg
Βιταμίνη C 5 mg
Φολικό οξύ 41 μικρογραμμάρια
Νιασίνη 2 mg
Κάλιο 243 mg

loading...

Η ευεργετική του επίδραση στην υγεία μας είναι σημαντική:

•Προστατεύει την καρδιά και καθαρίζει το πεπτικό σύστημα: το καλαμπόκι είναι πηγή διαλυτών και αδιάλυτων φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην διόγκωση των τροφών και την αποφυγή της δυσκοιλιότητας, καθαρίζουν το έντερο, χαμηλώνουν τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα.

• Αντικαρκινικό: το καλαμπόκι περιέχει βήτα-κρυπτοξανθίνη, μια καροτονοειδή ουσία με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση που προστατεύει από τον καρκίνο των πνευμόνων.

• Περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη που προστατεύουν από τον εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας, της κυριότερης αιτία απώλειας όρασης στους ηλικιωμένους.

• Προλαβαίνει την αναιμία: η βιταμίνη Β12 και το φολικό οξύ προλαμβάνουν την αναιμία.

• Καθαρίζει το πεπτικό σύστημα.

• Βοηθάει στη μνήμη: πλούσιο σε θειαμίνη (Β1) ,το καλαμπόκι βοηθά στη καλή λειτουργία της μνήμης και πιθανόν στη μείωση της εμφάνισης της νόσου Αλτσχάιμερ.

• Καλό για το δέρμα: το λίπος του καλαμποκιού είναι πλούσιο σε λινολεϊκό οξύ που βοηθά στην καλή επιδερμίδα.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …