Τετάρτη , Ιούλιος 18 2018
Home / Διατροφή & Υγεία / Η διατροφική αξία του ανανά!

Η διατροφική αξία του ανανά!

Ο ανανάς είναι ένα  τροπικό φυτό από την Βραζιλία, την  Βολιβία και την Παραγουάη. Ο Ανανάς Ananas comosus έχει  λατινικό όνομα  έχει ένα πολύ διακριτικό άρωμα και έντονη  ξινή και γλυκιά γεύση, αλλά και  πολύ δροσιστικό, επειδή η περιεκτικότητα του  σε νερό είναι αρκετά υψηλή. Εκτός από την   κατανάλωση  κατά τον συνήθη τρόπο,  επίσης συχνά χρησιμοποιείται ως εναλλακτική θεραπεία  καθώς και θεραπείες ομορφιάς. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ανανάς  περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και ενώσεις που το σώμα χρειάζεται.

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Α και C, που είναι αντιοξειδωτικά. Επίσης περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, σίδηρο, θειαμίνη, νάτριο, κάλιο, ζάχαρη φρούτων (σακχαρόζη), και το ένζυμο βρομελίνη, ένα ένζυμο που λειτουργεί ως λύτης  σε πρόσθεση με πρωτεΐνη. Ανανάς περιέχει επίσης αρκετά πολλές φυτικές ίνες.

Ανανάς  ανά 100 γραμμάρια

Ενέργεια: 52 θερμίδες

Πρωτεΐνες : 0,4 g

Λιπαρά : 0.2 g

Φώσφορος: 11 mg

Σίδηρος : 0,3 mg

Βιταμίνη A : 130 IU

Ασβέστιο : 16 mg

Βιταμίνη C : 24 mg

Υδατάνθρακες : 13.7 g

Βιταμίνη B1 : 0,08 mg

Νερό: 85,3 g

Δεν είναι μόνο καλό για την διατροφή, είναι επίσης ευεργετικός  για την υγεία . Εδώ είναι μερικά από τα οφέλη για την υγεία , μείωση της αρτηριακής πίεσης, λόγω της περιεκτικότητας σε κάλιο,  έχει ευεργετική βοήθεια στον έλεγχο της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Είναι ικανό να εμποδίσει την απορρόφηση των λιπών στο πεπτικό σύστημα και έτσι δεν υπάρχει συσσώρευση στα αιμοφόρα αγγεία που μπορεί να προκαλέσει την αρτηριακή πίεση να αυξηθεί, το σχετικά ένζυμο του ανανά αναστέλλει την απορρόφηση του λίπους στην πεπτική οδό .

loading...

Επιπλέον, η βιταμίνη C εντείνεται επίσης τη διαδικασία της καύσης  του λίπους, ώστε να μην συσσωρεύονται στο σώμα.

Θεραπεία της ουρικής αρθρίτιδας το ένζυμο  βρομελίνη  και  η περιεκτικότητα σε κάλιο , ο ανανάς είναι ένα διουρητικό που είναι αποτελεσματική στο να βοηθήσει να ξεπεραστεί το πρόβλημα του ουρικού οξέος . Ωστόσο, δεν πρέπει να  καταναλώνουν πολύ ώριμο ανανά, λόγω της περιεκτικότητας σε αλκοόλ θα οδηγήσει σε αυξημένα επίπεδα ουρικού οξέος. Ξεπερνώντας διαταραχές της πέψης περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βιταμίνη C σε ανανά μπορούν να βοηθήσουν την δυσκοιλιότητα, αναστέλλοντας την απορρόφηση του λίπους στη συνέχεια αποβάλλεται από το σώμα, βοηθάει στον  μετεωρισμό.

Ο Ανανάς περιέχει βρομελίνη, μια ουσία που μπορεί να βοηθήσει να σπάσει τα τρόφιμα έτσι ώστε να μπορεί να μειώσει  το φούσκωμα στο στομάχι. Επιπλέον,η  βρομελίνη, μειώνει  την φλεγμονή μετά από χειρουργική επέμβαση, ρινικό οίδημα λοιμώξεις θεραπεία η ιγμορίτιδα, και την ανακούφιση του πόνου από οστεοαρθρίτιδα.

Δυναμώνει τα οστά είναι επίσης ένα δημοφιλές φρούτο που βοηθά στην ενίσχυση των οστών . Περιεκτικότητα σε μαγγάνιο σε αυτό απαιτείται προκειμένου να σχηματίσουν μια πιο πυκνή δομή των οστών. Μπορείτε να κερδίσετε 73% του μαγγανίου στα καταναλώνουν ανανά σε μια μέρα. Αποτροπή βήχα οφείλεται σε κρυολογήματα και πυρετούς Επειδή η περιεκτικότητα σε βιταμίνη C είναι αρκετά υψηλή, μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του ιού της γρίπης. Ακόμα και αν  έχετε  γρίπη, πολύ αποτελεσματικά χρησιμοποιήστε  τον ανανά ως μια φυσική θεραπεία.  Γρήγορα θα  επουλωθεί!

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …