Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διατροφή / Η διατροφή του αθλητή πριν απο έναν μεγάλο αγώνα

Η διατροφή του αθλητή πριν απο έναν μεγάλο αγώνα

Ένας αθλητής πριν από τον αγώνα χρειάζεται μια αυξημένη δόση ενέργειας και χαμηλό ποσοστό στρές. Ο σκοπός λοιπόν του Διατροφολόγου είναι να τον καλύπτει σε όλα τα επίπεδα των μακροθρεπτικών συστατικών (υδατάνθρακες – πρωτεΐνη – λιπαρά οξέα) καθώς και να χορηγήσει τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά με σκοπό να κρατήσει χαμηλά το οξειδωτικό στρες, καθώς κάθε επαγγελματίας αθλητής πριν από σημαντικά παιχνίδια είναι περισσότερο στρεσαρισμένος απ’ ότι συνήθως.

loading...

2-3 μέρες πρίν το παιχνίδι πρέπει να έχουμε υπερκαλύψει  τις ενεργειακές τους απαιτήσεις, καταναλώνοντας μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού, ιδιαίτερα σε υδατάνθρακες με σκοπό την συνεχή αναπλήρωση του υπατικού και μυϊκού γλυκογόνου (δηλ. ενέργεια) .

Δίνοντας λοιπόν επιλογές όπως βρώμη, berries, φρούτα και αυγά βραστά για πρωινό καλύπτουμε ένα μεγάλο ποσοστό των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Εδώ και αρκετά χρόνια συνηθίζεται οι αθλητές να καταναλώνουν μακαρόνια και ένα μικρό μέρος από πρωτεΐνη (ψάρι – κοτόπουλο – κόκκινο κρέας) 4-5 ώρες πρίν το παιχνίδι, καθώς και φρούτα με ξηρούς καρπούς 1 ώρα περίπου πριν από την προθέρμανση.

Αξίζει να δείτε...

Μπρουσκέτες με κατσικίσιο τυρί και ρόκα

Συστατικά ελαιόλαδο 4 κρεμμύδια κομμένα σε φέτες 3-4 κ.σ. βαλσάμικο ξύδι 1 κ.σ. μέλι θυμάρι ...