Παρασκευή , Σεπτέμβριος 22 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Η διατροφή, τα παιδιά και το σχολείο!

Η διατροφή, τα παιδιά και το σχολείο!

Η διατροφή των παιδιών κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους έχει μεγάλη επίδραση στην απόδοση τους.

Η καλή διατροφή, ο αθλητισμός, τα σπορ και το παιγνίδι, επιτρέπουν στα παιδιά να ασκηθούν και να αναπτύσσουν νέες σωματικές και πνευματικές ικανότητες.

Στις διακοπές τα παιδιά έχουν ακανόνιστες ώρες ύπνου και μια όχι τόσο καλή διατροφή. Το πρόγευμα παραμελείται, τα υπερβολικά λιπαρά και έτοιμα φαγητά είναι συχνότερα, η υπερβολική κατανάλωση τηγανητών πατατών, τσιπς, αναψυκτικών, σοκολατών, παγωτών και άλλων γλυκών σχεδόν καθημερινή.

Στο σχολείο για καλύτερη υγεία και απόδοση επιβάλλεται ισοζυγισμένη υγιεινή διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, βιταμίνες, ολιγοστοιχεία, πρωτεΐνες καλής ποιότητας και ακόρεστα λιπαρά οξέα.

Το πρόγευμα έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη μνήμη και τη σχολική απόδοση των παιδιών. Εάν θέλουμε εμείς και τα παιδιά μας να ξεκινούμε την ημέρα μας με τα καλύτερα εφόδια για να φτάσουμε σε επιτυχίες, θα πρέπει να αρχίζουμε σωστά.

Το πρόγευμα είναι πηγή ενέργειας για το πρωινό. Επιτρέπει στον μεταβολισμό να κάνει τις γρήγορες αλλαγές που είναι απαραίτητες για τις πρωινές απασχολήσεις.

Ο σχολικός ρυθμός είναι απαιτητικός κάθε πρωί για τα παιδιά μας. Τη νύχτα, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται.

loading...

Όταν όμως τρώμε το πρόγευμα, ο μεταβολισμός αρχίζει πιο εύκολα, επιταχύνεται και επιτρέπει να δραστηριοποιηθούμε πιο γρήγορα και αποτελέσματικά. Όσοι δεν τρώνε πρόγευμα, έχουν τάση, να τρώνε πιο λιπαρά εδέσματα. Αυτό έχει φανεί περισσότερο στα παιδιά που επειδή δεν παίρνουν πρωινό, έχουν τάση να αγοράζουν στο σχολείο γλυκά και τσιπς.

Αντίθετα, τα άτομα που παίρνουν πρόγευμα, έχουν συνήθως μια πιο ισοζυγισμένη διατροφή, πιο φτωχή σε λιπαρά και πιο πλούσια σε ύδατανθρακες. Τα ενισχυμένα δημητριακά περιέχουν σημαντικές βιταμίνες όπως βιταμίνες Β (απαραίτητες για παραγωγή ενέργειας) και σίδηρο που είναι αναγκαίος για την παραγωγή αιμοσφαιρίνης αίματος.

Το γάλα είναι πηγή πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες Β όπως η ριβοφλαβίνη και η βιταμίνη Β12. Περιέχει ανόργανες ουσίες που χρειάζονται στον οργανισμό, όπως μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ασβέστιο που είναι απαραίτητο για υγιή οστά και δόντια.

Οι ακαδημαϊκές επιδόσεις, αυξάνονται σημαντικά μετά από ένα πλούσιο σε ενέργεια πρόγευμα.
Τα δημητριακά ολικής μορφής, το ψωμί με αλεύρι ολικής αλέσεως που είναι καλό να τρώμε στο πρόγευμα, περιέχουν σίδηρο. Ένα ποτήρι από χυμό πορτοκαλιού στο πρόγευμα, μας δίνει βιταμίνη C που βοηθά στην απορρόφηση σιδήρου.

Η σωστή υγιεινή διατροφή, με κάθε πρωί ένα καλό πρόγευμα, μεγιστοποιούν τις πιθανότητες του παιδιού να έχει μια ευχάριστη και επιτυχημένη μέρα στο σχολείο.

Αξίζει να δείτε...

Η βιταμίνες του ροδιού

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ...