Παρασκευή , Οκτώβριος 20 2017
Home / Δίαιτα / Η διατροφή μας στην παραλία

Η διατροφή μας στην παραλία

Προτάσεις με μικρά υγιεινά γεύματα για την παραλία

Φρέσκα φρούτα. Διάφορα φρούτα πλούσια σε βιταμίνες και ιδιαίτερα σε βιταμίνη C, δίνουν ενέργεια, δροσίζουν και προσφέρουν την ενυδάτωση και την προστασία που χρειάζεται ο οργανισμός μας κάτω από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.
Εύκολες και καλές επιλογές είναι τα βερύκοκα, ροδάκινα ή νεκταρίνια, κεράσια, σταφύλια και μπανάνες.
Τοστ. Μικρά ολικής άλεσης ή πολύσπορα ψωμάκια με βραστή γαλοπούλα και άπαχο τυρί, σίγουρα θα διακόψουν την πείνα μας μέχρι την επιστροφή μας στο σπίτι.
Ξηροί καρποί. Ένα σακουλάκι με ανάλατους ξηρούς καρπούς όπως κάσιους, αποξηραμένες σταφίδες, φυστίκια, αμύγδαλα, καρύδια, καθαρισμένους ηλιόσπορους και φουντούκια θα δώσουν ενέργεια και τα πολυακόρεστα λιπαρά (καλά λιπαρά) που χρειάζεται ο οργανισμός.
Επιπλέον οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, η οποία συμβάλλει στην αντιγήρανση και προστατεύει το δέρμα μας από τις καταστρεπτικές συνέπειες των ελεύθερων ριζών.
Νερό. Ο οργανισμός μας, στην παραλία κάτω από τον ήλιο, αφυδατώνεται πολύ γρήγορα και το νερό που καταναλώνουμε πρέπει να είναι άφθονο. Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο!
Ανάμικτοι φυσικοί χυμοί. Ο ανάμικτος φυσικός χυμός είναι πιο χορταστικός από το φυσικό χυμό του ενός φρούτου. Αν υπάρχει beach bar στην παραλία που βρισκόμαστε και διαθέτει φρέσκους φυσικούς χυμούς, τότε μπορούμε να παραγγείλουμε έναν ανάμεικτο φυσικό χυμό με τα φρουτά της επιλογής μας.
Αρκεί βέβαια τα φρούτα που θα επιλέξουμε να είναι διαθέσιμα!
Μπάρες δημητριακών. Οι μπάρες δημητριακών είναι πλούσιες σε βιταμίνες και φυτικές ίνες και δίνουν πολύ γρήγορα την αίσθηση πληρότητας στο στομάχι. Οπότε αποτελούν μία πολύ καλή επιλογή για τη διατροφή μας στην παραλία.
Γιαούρτι με δημητριακά. Δροσερό και γευστικό σνακ! Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο και τα δημητριακά περιέχουν βιταμίνες και φυτικές ίνες. Ο συνδυασμός τους αποτελεί ιδανικό υγιεινό και απολαυστικό σνακ για την παραλία.

loading...

Τώρα εδώ που τα λέμε, αν πιούμε και μια φορά στο τόσο μία παγωμένη γρανίτα φράουλα δε θα χαλάσει κι ο κόσμος!

Αξίζει να δείτε...

Επιδράσεις μεταξύ τροφίμων και φαρμάκων, τι πρέπει να γνωρίζουμε

Πολλές φορές μπορεί να καταναλώνουμε φάρμακα χωρίς να δίνουμε σημασία στις αλληλεπιδράσεις που υπάρχουν με ...