Σάββατο , Αύγουστος 24 2019
Home / Δίαιτα / Η δίαιτα της νύφης!

Η δίαιτα της νύφης!

Μακρυά από εξωφρενικές δίαιτες. Έτσι αποφασίσαμε να σας δώσουμε μερικές δοκιμασμένες λύσεις για να μαζέψετε λίγο και πάνω απ όλα να φαίνεστε όμορφη και υγιής τη μέρα του γάμου σας.

Το εν λόγω πρόγραμμα προτείνουμε να το ακολουθήσετε τουλάχιστον ένα μήνα πριν το γάμο, εάν προηγείται φυσικά μια ισορροπημένη διατροφή.

Συμβουλές ως προς την διατροφή σας!

1. Εννοείται πως δεν θα κάνετε καμία δίαιτα, γιατί με το άγχος την προετοιμασίας, μόνο κακό θα κάνετε στο σώμα σας. Μια δραστική λύση είναι αρχικά να κόψετε το ψωμί, ή ακόμα καλύτερα να το αντικαταστήσετε με άλλες πηγές υδατανθράκων όπως το ρύζι. Για να καταλάβετε τη διαφορά όμως,φάτε πολλά πράσινα λαχανικά (είναι αντιοξειδωτικά) και πιείτε πολύ νερό για να σας φύγει το »πρήξιμο».

2. Μη ξεχνάτε πως πρέπει να έχετε τουλάχιστον τρία γεύματα στο πρόγραμμά σας και εν δυνάμει, να πρόκειται για συνδυασμό πρωτεϊνών με φυτικές ίνες ή καλούς υδατάνθρακες (όπως το ρύζι και η βραστή πατάτα/καρότα). Για παράδειγμα, μπορείτε να φάτε για πρωινό δημητριακά ή βρώμη με ένα γιαούρτι, μέλι και αποξηραμένα φρούτα (για να πάρετε και την δόση σας από γλυκόζη) για μεσημεριανό, φιλέτο από μπούτι κοτόπουλου και καστανό ρύζι με σώς μουστάρδας/μπαλσάμικου και μια σαλατούλα, και για βράδυ, ένα τοστ με μαύρο ψωμί γαλοπούλα, τυρί, και άπαχη μαγιονέζα. Στα ενδιάμεσα οπωσδήποτε προσθέστε δύο μερίδες από φρούτα και μία από λαχανικά (πχ, σέλερυ/καρότα/αγγουράκια) για να παίρνετε αρκετές βιταμίνες ώστε να έχετε όμορφο δέρμα και μαλλιά.

3. Σε καμία περίπτωση δεν παραβλέπετε γεύματα! Όσο πιο συχνά τρώτε τόσο περισσότερες καύσεις κάνει ο μεταβολισμός σας. Πέντε μικρά γεύματα είναι το ιδανικό, δεν πεινάτε ποτέ έτσι. Σε καμία περίπτωση, επίσης, δεν παραλείπετε το πρωινό, ειδάλλως μέχρι τις 12 θα έχετε πεινάσει τόσο και θα τρώτε ήδη σουβλάκια.

loading...

4. Αν είστε work-aholic, και δεν έχετε το χρόνο να προετοιμάσετε τα γεύματα σας με αποτέλεσμα να τρώτε σίγουρα ένα γεύμα απ’ έξω, προτιμήστε μια σαλάτα με κοτόπουλο ή ένα φαλάφελ ή ένα λαχματζούν λαχανικών. Ακόμα μπορείτε να φάτε 2-4 καλαμάκια κοτόπουλου, τα οποία μπορείτε να τα φάτε με γιαουρτάκι το βράδυ. Προσοχή στις λαδωμένες πίτες όμως. Επίσης, μην κόψετε το λάδι. Συγκεκριμένα, 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο τη μέρα, είναι το μυστικό για γερά μαλλιά και νύχια, οπότε προτιμήστε το στις σαλάτες σας. Επίσης, εξαιρετικό snack είναι, τα αβγά. Βράστε τα, βάλτε τα σε ένα τάπερ, και κρατάνε τουλάχιστον μια βδομάδα στο ψυγείο. Ένα αβγό έχει 89 θερμίδες, είναι καθαρή πρωτεΐνη και μπορείτε να τρώτε μέχρι τρία τη μέρα. Συνδυάστε το αβγό σας με ένα-δυό κριτσίνια σίκαλης.

5. Οι σούπες είναι η καλύτερη λύση. Πρώτον γιατί ο ζωμός των λαχανικών είναι πάρα πολύ θρεπτικός, σας δίνει ενέργεια, βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού και μπορείτε να την φάτε μέσα σε 5 μέρες, και να αντικαταστήσετε με αυτή την σαλάτα σας. Μπορεί να γίνει το κύριο γεύμα σας προσθέτοντας μπουκές κοτόπουλου ή και ψαριού. Επίσης, προσπαθήστε να έχετε τουλάχιστον μια μερίδα ψάρι την εβδομάδα, ιδανικός είναι ο σολομός, πλούσιος σε Ω3 και χαμηλός σε λιπαρά. Μπορείτε να τον απολαύσετε και καπνιστό με τυρί φιλαδέλφια σε τοστάκι.

6. Κόψτε τα γλυκά. Ναι αυτό είναι δύσκολο αλλά έρευνες έχουν αποδείξει πως όσο συχνότερα τρώτε γλυκά τόσο πιο πολύ »εθίζεστε» στη ζάχαρη και τόσο περισσότερο τα ζητάτε. Ωστόσο μπορείτε να απολαύσετε κάτι κοντά σε γλυκό, όπως ένα μήλο με μέλι και κανέλα σε κομματάκια, ένα παστέλι, ή ένα-δυό λουκούμια. Αν έχετε θέμα με τη σοκολάτα, προτιμήστε αυστηρώς μια φορά τη βδομάδα, λίγη μαύρη σοκολάτα!

7. Τέλος, προμηθευτείτε αποξηραμένα φρούτα και superfruits όπως τα goji berry, τα βατόμουρα και τα cranberries και έχετε πάντα στην τσάντα σας ένα σακουλάκι για να αποφύγετε τις λιγούρες για φαγητό. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον 4 μπουκαλάκια νερό τη μέρα, για να φύγει η κυτταρίτιδα και κάθε μέρα πιείτε ένα φλιτζάνι βραστό νερό με λεμόνι και μισό κουταλάκι πιπέρι cayenne, αυξάνει τις καύσεις και καίει το λίπος.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …