Πέμπτη , Ιούλιος 27 2017
Home / Δίαιτα / Η δίαιτα που θα σε κάνει να βγεις κορμί στην παραλία

Η δίαιτα που θα σε κάνει να βγεις κορμί στην παραλία

Τι να προσέχεις

Αν αποφασίζεις μόνη σου ή ακολουθώντας μια διατροφή, να μπεις σε πρόγραμμα να χάσεις μερικά κιλά, είναι σημαντικό να θυμάσαι τα παρακάτω.

Να ζυγίζεσαι μια φορά την εβδομάδα

Μην το παρακάνεις με τη ζυγαριά. Δε χρειάζεται να ανεβαίνεις κάθε πρωί, γιατί αυτό θα σε αγχώνει και μπορεί να σε ρίχνει ψυχολογικά αν δεν έχεις δει μεγάλη διαφορά. Είναι πιο ασφαλές να ζυγίζεσαι μια φορά την εβδομάδα, για να βλέπεις τη γενική πορεία σου.

Να τρως σαλάτες

Πες «ναι» στις σαλάτες, καθώς σου δίνουν πολλά θρεπτικά συστατικά και σε χορταίνουν.

Να πίνεις νερό

Μαγικός σύμμαχος στην υγεία και την σιλουέτα σου είναι τι άλλο; Το νερό. Φρόντισε να πίνεις 1μισι λίτρο την ημέρα. Επίσης πριν το μεσημεριανό πιες ένα ποτηράκι.

Φρούτα, φρούτα, φρούτα

Αγάπα τα φρούτα. Αν δε σε πείθει η γεύση τους, κάνε ένα search και ψάξε να δεις τι οφέλη έχει το κάθε ένα. Θα πειστείς λίγο πιο εύκολα. Επίσης, όσο πιο πολύχρωμο το πιάτο, τόσο το καλύτερο. Μην εθιστείς με ένα φρούτο, πες ναι στην ποικιλία.

Μην τρως αν δεν πεινάς

Τι σου είπαμε τώρα ε; Κι όμως,  δεν είναι αυτονόητο. Πόσες φορές δεν έχεις πιάσει τον εαυτό σου να τρώει ενώ στην πραγματικότητα δεν αισθάνεται πείνα; Πες «όχι» λοιπόν. Ακολούθησε τη διατροφή σου και άκου τις ανάγκες σου. Θα χάσεις (κιλά)!

Αξίζει να δείτε...

Παγωτό ή frozen yogurt; Ποια είναι η καλύτερη επιλογή;

Ποιο να προτιμήσουμε όταν πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε επιλογή και γιατί; Τόσο το frozen yogurt ...