Παρασκευή , Δεκέμβριος 15 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Η βιταμίνες του ροδιού

Η βιταμίνες του ροδιού

to rodi einai plousio se vitamini CΤο ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες. Μάλιστα, ένα ρόδι καλύπτει το 45% των ημερήσιων αναγκών ενός ενήλικα σε βιταμίνη C και το 25% των ημερήσιων αναγκών σε φυλλικό οξύ.

loading...

Από όλα τα παραπάνω, αλλά και από τις δεκάδες μελέτες οι οποίες έχουν μέχρι σήμερα προσπαθήσει να αποκρυπτογραφήσουν την επίδραση του ροδιού στον ανθρώπινο οργανισμό, είναι σαφές ότι το ρόδι είναι ένα από τα πιο ισχυρά και θρεπτικά τρόφιμα για τη συνολική καλή υγεία και ευεξία. Δεν είναι τυχαίο, ότι οι πιο σύγχρονες και επικαιροποιημένες δίαιτες που έχουν ως στόχο την υγιεινή διατροφή και την απώλεια βάρους, έχουν ως αναπόσπαστο τμήμα τους το ρόδι, συνήθως με τη μορφή χυμού ροδιού, που είναι και πιο εύκολα διαθέσιμος σε όλη τη διάρκεια του έτους. Η καθολική θετική δράση του στο καρδιαγγειακό, το νευρικό σύστημα και τη σκελετική υγεία, αλλά και η υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες, το καθιστούν ένα σημαντικό καθημερινό «φάρμακο», που μας προσφέρει η φύση.

Αξίζει να δείτε...

Τροφές που κόβουν την όρεξη και αδυνατίζουν!!!

Ιδού οι τροφές που αδυνατίζουν και σου κόβουν την όρεξη: Μία τροφή θεωρείται υδρόφιλη, όταν ...