Σάββατο , Νοέμβριος 17 2018
Home / Διατροφή & Υγεία / Εύκολοι τρόποι για να υιοθετήσουμε την Μεσογειακή Διατροφή!

Εύκολοι τρόποι για να υιοθετήσουμε την Μεσογειακή Διατροφή!

Μεσογειακή Διατροφή Και Υγεία

Υπάρχουν πολλοί λόγοι να ακολουθήσετε την Μεσογειακή Διατροφή! Επιστημονικά δεδομένα αποδεικνύουν ότι μπορεί να βοηθήσει:

  • Να χάσετε βάρος και να πετύχετε τους στόχους σας στον έλεγχο του
  • Να μειώσετε την πιθανότητα καρδιαγγειακών παθήσεων και υψηλής αρτηριακής πίεσης
  • Στην καταπολέμηση ορισμένων μορφών καρκίνου και χρόνιων παθήσεων
  • Μείωση του άσθματος
  • Στην αποφυγή του διαβήτη
  • Να αποφύγετε την κατάθλιψη
  • Να μεγαλώσετε υγιέστερα μωρά
  • Να αποτρέψει την νόσο του Πάρκινσον

Παρακάτω αναφέρουμε εύκολους τρόπους και βήματα για να ακολουθήσουμε την Μεσογειακή Διατροφή:

  1. Να τρώτε πολλά λαχανικά. Υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές! Από ένα πιάτο με φρεσκοκομμένες ντομάτες, ελαιόλαδο, και φέτα, λαχανικά με σκόρδο, ευωδιαστές σούπες και βραστά, υγιεινές πίτσες, υγιεινούς συνδυασμούς στο φούρνο. Τα λαχανικά εκτός από σημαντικά στην Μεσογειακή Διατροφή είναι και εύγευστα. Μπορείτε να γεμίσετε τουλάχιστον το μισό πιάτο σας με αυτά τα υλικά στο μεσημεριανό και στο δείπνο;
  1. Αλλάξτε τον τρόπο που αντιμετωπίζετε το γεύμα σας.  Αν τρώτε κρέας, μειώστε τις μερίδες σας. Για παράδειγμα μικρές λωρίδες κόντρα φιλέτο με τσιγαριαστά λαχανικά, ή να γαρνίρετε ένα πιάτο ζυμαρικών με ψιλοκομμένο προσούτο. Ως κυρίως γεύμα απολαύστε μικρότερες μερίδες, 85 γραμμάρια ή λιγότερο, κοτόπουλο ή καθαρό κρέας.
  1. Να τρώτε πάντα πρωινό. Ξεκινήστε την μέρα σας με τρόφιμα πλούσια σε ίνες όπως φρούτα και δημητριακά ολικής που θα σας κρατήσουν χορτάτους για αρκετή ώρα. Μούσλι, γιαούρτι και φρούτα ή μισό αβοκάντο λιωμένο, αλειμμένο  σε μια φέτα ψωμί ολικής.
  1. Να τρώτε θαλασσινά ή ψάρια δύο φορές την εβδομάδα. Ψάρια όπως ο τόνος, η ρέγγα, ο σολομός και οι σαρδέλες είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και τα οστρακοειδή όπως τα μύδια και τα στρείδια έχουν παρόμοια πλεονεκτήματα για την υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.
  1. Να μαγειρεύετε ένα γεύμα χορτοφάγων μια φορά την εβδομάδα. Στηρίξτε το γεύμα σας στα όσπρια, τα δημητριακά ολικής και τα λαχανικά, και τονίστε τη γεύση με βότανα και καρυκεύματα. Όταν αισθάνεστε άνετα με ένα χορτοφαγικό γεύμα την εβδομάδα, αυξήστε το στα δύο.
  1. Χρησιμοποιείστε τα καλά λιπαρά. Περιλάβετε πηγές καλών λιπαρών στο ημερήσιο γεύμα σας, ειδικά, αγνό παρθένο ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς και φιστίκια, ηλιόσπορους, ελιές και αβοκάντο.
  1. Απολαύστε μερικά γαλακτοκομικά. Προτιμήστε το απλό γιαούρτι και δοκιμάστε ποικιλία τυριών.
  1. Για επιδόρπιο, προτιμήστε φρούτο. Επιλέξτε από μια μεγάλη ποικιλία φρούτων ανάλογα την εποχή. Από φρέσκα σύκα, και πορτοκάλια, ρόδια, σταφύλια και μήλα. Αντί να καταναλώνετε το παγωτό και τα μπισκότα σαν καθημερινό επιδόρπιο κρατήστε τα για μια ειδική περίσταση ή γιορτή.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …