Πέμπτη , Ιανουάριος 18 2018
Home / Βιταμίνες / Επιλέγουμε σωστά το πρωινό μας!

Επιλέγουμε σωστά το πρωινό μας!

Ένα ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει να παρέχει πρωτεΐνες, λίγο λίπος, υδατάνθρακες, καθώς και τα πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά που τα παιδιά συχνά δεν προσλαμβάνουν επαρκώς, όπως οι φυτικές ίνες, η βιταμίνη C, το φυλλικό οξύ, ο σίδηρος και το ασβέστιο.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η κατανάλωσή του κρίνεται απαραίτητη και σχετίζεται με καλύτερα αποτελέσματα, ακόμη και σε προγράμματα απώλειας βάρους.

Προτάσεις για υγιεινό και νόστιμο πρωινό:

  1. Ένα ποτήρι γάλα με αρκετά δημητριακά και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού.
  2. Γιαούρτι με αρκετά δημητριακά, 1 φρούτο και 2 κουταλάκια του γλυκού μέλι.
  3. Ένα ποτήρι από διάφορα φρούτα χτυπημένα στο μπλέντερ και 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με βούτυρο και μέλι.
  4. Ένα τοστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα μαζί με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.
  5. Μilkshake (από γάλα χτυπημένο με 1 μπανάνα ή μερικές φράουλες) και 3-4 κράκερ μαζί με μαλακό τυρί για επάλειψη.
  6. Μία μικρή αραβική πίτα με τυρί και γαλοπούλα μαζί με ένα ποτήρι χυμό.
  7. Ένα ποτήρι γάλα, μία φέτα κέικ και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό

Μπορείς να επιλέξεις και με βάση τις θερμίδες:

loading...

Εύκολο: Γάλα με δημητριακά και σοκολάτα –400 θερμίδες
Χορταστικό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα και 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκαλιού –400 θερμίδες
Κλασικό: Ψωμί με βούτυρο, μέλι και 1 ποτήρι γάλα –385 θερμίδες
Γλυκό: Ρυζόγαλο – 300 θερμίδες
Γρήγορο: Μιλκσέικ μπανάνα και σοκολάτα – 270 θερμίδες
Θρεπτικό: Γιαούρτι με δημητριακά, ξηρούς καρπούς και μέλι – 300 θερμίδες

Αξίζει να δείτε...

Πως ωφελεί η εχινάτσια την υγεία μας!

Η Βόρεια Αμερική είναι η γη καταγωγής αυτού του φυτού που χρησιμοποιούσαν οι ινδιάνοι Sioux ...