Πέμπτη , Ιούλιος 27 2017
Home / Uncategorized / Εναλλακτικοί τρόποι να αντιμετωπίσεις τις λιγούρες

Εναλλακτικοί τρόποι να αντιμετωπίσεις τις λιγούρες

Πόσες φορές έχεις ενδώσει στον πειρασμό μίας μεταμεσονύκτιας εφόδου στο ψυγείο; Και πόσες φορές ένα σακουλάκι πατατάκια ή μια σοκολάτα σού έγιναν εμμονή; Καιρός να πεις «φτάνει πια». Και να το εννοείς.

Αυτές οι άτιμες, ανεξήγητες, αλλά απολύτως υπαρκτές λιγούρες έχουν καταστρέψει πολλές δίαιτες. Υπάρχουν, όμως, μυστικά για να τις αντιμετωπίσεις.

1. Λίγο λίπος κάνει καλό

Αν αφαίρεσες όλο το λίπος από τη διατροφή σου, στα πλαίσια μίας δίαιτας, μπορεί να έχεις προκαλέσει, χωρίς να το καταλάβεις, τις λιγούρες. Το ελαϊκό οξύ, ένα ακόρεστο λίπος που βρίσκεται στο ελαιόλαδο, στους ξηρούς καρπούς και στα αβοκάντο, βοηθάει στην αντιμετώπιση της πείνας.

Κατά τη διάρκεια της πέψης το ελαϊκό οξύ, μετατρέπεται σε χημική ένωση και στέλνει στον εγκέφαλο σήματα που περιορίζουν τις λιγούρες. Η απουσία του, αφήνει ορθάνοιχτο τον δρόμο για τη μεταμεσονύχτια επίσκεψη της εσωτερικής φωνής που σε προστάζει να πας στο ψυγείο. Απλά, πρόσεξε τις ποσότητες που καταναλώνεις. Ένα τέταρτο του αβοκάντο ή 25 γραμμάρια ξηρών καρπών την ημέρα είναι αρκετά.

2. Βάλε τις πατάτες στη διατροφή σου

Η μανία με τις δίαιτες που δαιμονοποιούν τους υδατάνθρακες είχε ως αποτέλεσμα οι πατάτες, για μεγάλο διάστημα, να αντιμετωπίζονται ως βασική απειλή για τη σιλουέτα μας. Στην πραγματικότητα, όμως, έχουν την ικανότητα να μειώσουν την όρεξή μας.

Οι πατάτες περιέχουν ένα τύπο αμύλου που αντιστέκεται στα πεπτικά ένζυμα και παίρνει περισσότερη ώρα στο στομάχι να τις διασπάσει. Επειδή μένουν στο πεπτικό σύστημα περισσότερο, καθυστερούν την επανεμφάνιση του αισθήματος της πείνας και μειώνουν τις λιγούρες.

Φυσικά, οι πατάτες που μαγειρεύονται με υπερβολικό λάδι είναι παχυντικές και κακές για την υγεία σου. Προτίμησε μία βραστή -περιέχει μόνο 100 θερμίδες-, μία ελαφριά πατατόσουπα ή μία πατατοσαλάτα (χωρίς μαγιονέζα, έτσι;)

3. Ρίξε το στη γυμναστική

Η ώρα που αφιερώνεις στο γυμναστήριο δεν σε βοηθά μόνο να κάψεις τις επιπλέον θερμίδες, αλλά και να καταναλώνεις λιγότερες. Μία ώρα καρδιοαγγειακής άσκησης μειώνει την όρεξη για τις επόμενες δύο ώρες.

Η αεροβική γυμναστική χαμηλώνει τα επίπεδα γκρελίνης και καταπολεμά το αίσθημα της πείνας, λένε ειδικότερα οι ειδικοί. Για ακόμα μεγαλύτερη αντίσταση στις λιγούρες, προτείνουν να αυξήσεις την ένταση της γυμναστικής σου. Ακόμα κάθεσαι;

4. Μισό γκρέιπφρουτ την ημέρα…

…τα κιλά και τις λιγούρες κάνει πέρα. Το παρεξηγημένο, λόγω της ιδιαίτερης γεύσης του, μέλος της οικογένειας των εσπεριδοειδών ίσως να έπρεπε να είναι μέρος της καθημερινής σου διατροφής. Γιατί; Τα γκρέιπφρουτ μειώνουν τα επίπεδα ινσουλίνης στον οργανισμό και επηρεάζουν θετικά τον μεταβολισμό της ζάχαρης και του λίπους.

5. Καλημέρα με τσίχλα

Οι άνθρωποι που μασάνε τσίχλα για μία ώρα κάθε πρωί, καταναλώνουν 67 θερμίδες λιγότερες στο μεσημεριανό και δεν λιγουρεύονται κάτι άλλο μέσα στην ημέρα. Το μάσημα διεγείρει νεύρα στη σιαγόνα που συνδέονται με το τμήμα του εγκεφάλου υπεύθυνο για το αίσθημα κορεσμού και έτσι νιώθουμε χορτάτοι.

Ξεκίνα, λοιπόν, τη μέρα σου με μία τσίχλα χωρίς ζάχαρη και κράτα τις λιγούρες και ενδεχομένως και άλλες βλαβερές συνήθειες, όπως το κάπνισμα, μακριά.

Αξίζει να δείτε...

Ρολά καπνιστού σολομού

ΥΛΙΚΑ 200γρ καπνιστό σολομό 150γρ τυρί κρέμα χυμό από 1 λεμόνι 100γρ κρέμα γάλακτος ½ ...