Τετάρτη , Αύγουστος 15 2018
Home / Διατροφή / Εμείς και τα ψωμάκια μας.

Εμείς και τα ψωμάκια μας.

Άτομα που συσσωρεύουν κυρίως λίπος στους γοφούς, δεν είναι απαραίτητο να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη δίαιτα. Εφαρμόζοντας βέβαια μια ισορροπημένη διατροφή, πρέπει να δώσουν έμφαση στην αποτοξίνωση του οργανισμού από ουσίες που συσσωρεύουν το λίπος και προκαλούν κυτταρίτιδα. Για να “κάψετε» τα ψωμάκια:

  • Αυξήστε σε 10-12 ποτήρια την καθημερινή πρόσληψη υγρών (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, τσάι, ημιάπαχο γάλα), τα οποία ενισχύουν τη λιπόλυση, την αποβολή τοξινών και βελτιώνουν την όψη φλοιού πορτοκαλιού, που συχνά υπάρχει σε άτομα με αυξημένη περιφέρεια γλουτών.
  • Ακολουθείτε συστηματικό πρόγραμμα φυσικής δραστηριότητας με ασκήσεις ενδυνάμωσης του άνω μέρους του σώματος, καθώς επίσης και ειδικές ασκήσεις για γοφούς.
  • Περιορίστε τα επεξεργασμένα και τηγανητά τρόφιμα
  • Μειώστε την πρόσληψη ζάχαρης
  • Αυξήστε την ημερήσια κατανάλωση λαχανικών και φρούτων.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …