Τετάρτη , Φεβρουάριος 21 2018
Home / Διατροφή & Υγεία / Ελαφρύ Βραδινό

Ελαφρύ Βραδινό

Tα τρόφιμα αφομοιώνονται με πολύ πιο αργό ρυθμό.

Γι αυτόν το λόγο συνιστούν να δειπνείτε ελαφρά. Και αν δεν πεινάτε, δεν είστε υποχρεωμένοι να φάτε βραδινό.

Δειπνήστε την ώρα που σας βολεύει, από 90 λεπτά μετά το σνακ μέχρι 90 λεπτά πριν από τον ύπνο.

Το δείπνο σας θα πρέπει να αποτελείται από ζωικές πρωτεΐνες, όπως ψάρι, θαλασσινά ή λευκό κρέας (κοτόπουλο) συνοδευμένες με λαχανικά.

loading...

Η βασική ιδέα έγκειται στο ότι εάν καταναλώσετε λίπος το βράδυ, το σώμα σας δεν θα το χρειαστεί αμέσως. Επομένως, θα αποθηκευτεί κατά τη διάρκεια της νύχτας. Εάν δειπνήσετε ελαφρά, θα μειωθεί η ανάγκη της αποθήκευσης.

Παρατηρούμε ότι όσο προχωρά η ημέρα οι μερίδες γίνονται όλο και μικρότερες.

Αξίζει να δείτε...

Πρωτείνη και οι λόγοι που πρέπει να την καταναλώνουμε με μέτρο!

Η πρωτεΐνη ανήκει στα μακροθρεπτικά συστατικά της φύσης και παρέχει αμινοξέα στον οργανισμό, τα οποία ...