Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Ελαφριές συνταγές για βραδινό

Ελαφριές συνταγές για βραδινό

Είναι αυτή η στιγμή της ημέρας – πιο σωστά της νύχτας – που επιτέλους… κάθεστε! Και που μόλις καθίσετε, αναρωτιέστε πού θα βρείτε το κουράγιο για να ξανασηκωθείτε και να ετοιμάσετε κάτι γρήγορο και ελαφρύ για βραδινό. Αν η κούρασή σας ξεπερνά την πείνα σας μάλλον θα μείνετε νηστικοί ή, στην καλύτερη περίπτωση, θα παραγγείλετε. Δεν θα ήταν, όμως, προτιμότερο ένα σπιτικό, νόστιμο και ελαφρύ σνακ που να μπορείτε να ετοιμάσετε σε λίγα μόνο λεπτά;

Τι θα μπορούσε να είναι αυτό;

Ψωμί ολικής άλεσης με τυρί κρέμα και καπνιστό σολομό

Αλείψτε λίγο τυρί-κρέμα χαμηλών λιπαρών σε μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης και απλώστε από πάνω μία φέτα καπνιστού σολομού. Μερικές σταγόνες λεμονιού θα απογειώσουν τη γεύση!

Γιαούρτι με βρώμη, αμύγδαλα και μέλι

Προτιμήστε ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών στο οποίο θα πασπαλίσετε λίγη τριμμένη βρώμη, 5-6 αμύγδαλα και μία κουταλιά του γλυκού μέλι. Ό,τι πρέπει για… όνειρα γλυκά αμέσως μετά!

Σαντουιτσάκι με τόνο

Θα χρειαστείτε: 1 κουταλιά της σούπας τόνο σε λάδι, 1 φύλλο μαρούλι, 1 ροδέλα κρεμμύδι, 1 φέτα ντομάτα.
Για τη σος: 1 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. μπαλσάμικο και λίγο πιπέρι.

Αναμείξτε τη σως καλά και περιλούστε με αυτή τον τόνο. Βάλτε σε ένα ψωμάκι για σάντουιτς ή για μπέργκερ ένα-ένα τα υλικά και απολαύστε το!

Μακαρονοσαλάτα

Αν έχετε λίγο παραπάνω κουράγιο να ετοιμάσετε ένα πιο χορταστικό γεύμα, βάλτε νερό να βράζει και ξεκινήστε να πλένετε και να ψιλοκόβετε μία ντομάτα. Όταν τα ζυμαρικά σας (κατά προτίμηση βιδάκια) θα είναι έτοιμα, βάλτε τα σε ένα μπολ μαζί με τη ντομάτα. Αναμείξτε τα καλά με λίγη κάπαρη (ή ελιές καθαρισμένες και ψιλοκομμένες), λίγη φέτα, ρίγανη και ελαιόλαδο κατά το δοκούν.

loading...

Ομελέτα φούρνου

Γρήγορη, υγιεινή και νόστιμη, αρκεί να έχετε προθερμάνει λίγη ώρα πριν τον φούρνο. Τι θα χρειαστείτε;
3 αυγά (για μικρότερη περιεκτικότητα σε χοληστερόλη μπορείτε να κρατήσετε τον έναν μόνο κρόκο), 2-3 φέτες γαλοπούλας, 3 κ.σ. τυρί τριμμένο (της αρεσκείας σας), 3 κ.σ. φρέσκο γάλα και λίγο βούτυρο για να αλείψετε το ταψάκι.

Χτυπήστε πρώτα καλά τα αυγά και στη συνέχεια προσθέστε όλα τα υλικά και ανακατέψτε. Βουτυρώστε το ταψάκι, ρίξτε μέσα το μείγμα και ψήστε για 10-15 λεπτά.

Εξυπακούεται ότι στην ομελέτα σας μπορείτε να βάλετε όποιο άλλο υλικό θέλετε.

Αραβική πίτα με ψητά λαχανικά

Εδώ θα χρειαστεί απλά να αφιερώσετε χρόνο για να πλύνετε και να ψιλοκόψετε τα λαχανικά (αυτά μπορεί να είναι ό,τι έχετε στο ψυγείο, δηλαδή ντομάτα, κρεμμύδι, καρότο, μελιτζάνες, πιπεριές, κολοκύθια, μανιτάρια κ.λ.π.). Ωστόσο, να έχετε ανάψει τον φούρνο στο γκριλ για να ζεσταίνεται. Απλώστε τα λαχανικά σας σε ένα ταψάκι, αλατίστε τα και περιλούστε τα με λίγο ελαιόλαδο. Θα χρειαστούν περί τα 15 λεπτά, με μία φορά γύρισμα.

Ωστόσο, ζεστάνετε λίγο την αραβική πίτα (είτε στον ζεστό φούρνο είτε στον φούρνο μικροκυμάτων) και απλώστε την σε πιάτο. Όταν τα λαχανικά είναι έτοιμα, απλώστε τα πάνω στην πίτα, πασπαλίστε με τριμμένη γραβιέρα και φρεσκοτριμμένο πιπέρι και γαρνίρετε είτε με μία κουταλιά της σούπας γιαούρτι είτε με λίγο μπαλσάμικο σε μορφή κρέμας.

Αξίζει να δείτε...

Συμβουλές αντιμετώπισης του μετεωρισμού (πρήξιμο)

Νιώθετε πρήξιμο στην κοιλιά και δυσκολεύεστε να το αντιμετωπίσετε? Οι διατροφικές οδηγίες που ακολουθούν θα ...