Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Διατροφικές συνήθειες σφάλματα και υγεία!!

Διατροφικές συνήθειες σφάλματα και υγεία!!

Ξεκινάμε δίαιτα. Αλλά ποια δίαιτα?
Καθημερινά η διατροφή μας αλλάζει προς το χειρότερο. Άγχος, κούραση, τρέξιμο όλη την ημέρα, στην δουλειά, στο σπίτι. Ξεχάσαμε την σωστή Ελληνική διατροφή. Ακόμη και σε περίοδο κρίσης, τα delivery κάνουν καθημερινά χιλιόμετρα ώστε να ικανοποιήσουν κάθε πεινασμένο στομάχι.
Πρωινό, γρήγορο ξεκίνημα με ένα φλιτζάνι καφέ και τίποτα άλλο, μία τυρόπιτα στο χέρι ή μπουγάτσα με κρέμα. Πίτα με γύρο για μεσημεριανό, αναψυκτικά, αλκοόλ στο επαγγελματικό ραντεβού. Λιπαρά..λιπαρά και πάλι λιπαρά. Θερμίδες, πολλές θερμίδες. Και η ζυγαριά να ανεβαίνει.
Στο τέλος, λέμε, άντε ξεκινάω δίαιτα από Δευτέρα. Πόσες Δευτέρες πέρασαν άραγε? Δευτέρα… ένας μύθος! Η απόφαση και η ψυχολογία μας παίζει σημαντικό ρόλο για το ξεκίνημα και όχι η μέρα.
Η καλύτερη λύση είναι να κάνουμε σωστή υγιεινή διατροφή και δίαιτα με τις συμβουλές ενός ειδικού διαιτολόγου-διατροφολόγου και όχι πειραματισμών που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στην υγεία μας.
Δυστυχώς ξεχάσαμε την υγιεινή διατροφή. Ξεκινάμε δίαιτα. Αλλά ποια δίαιτα? Αυτή που μας είπε μία φίλη, μία γρήγορη χημική, μία θερμιδική, μία αποτοξίνωση μόνο με γιαούρτια?
Η καλύτερη λύση είναι να κάνουμε σωστή υγιεινή  διατροφή και δίαιτα με τις συμβουλές ενός ειδικού διαιτολόγου-διατροφολόγου και όχι πειραματισμών που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στην υγεία μας.
Ξεκινώντας από ένα γενικό αιματολογικό check up και μία επίσκεψη στον ειδικό διατροφολόγο, έχουμε το διατροφολογικό πρόγραμμα της εβδομάδος, το οποίο μας βοηθάει να οργανώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, να κάνουμε τη σωστή δίαιτα και να μάθουμε, επίσης, και στην οικογένεια μας να τρέφεται σωστά. Το κόστος μιας επίσκεψης σε διαιτολόγο δεν κοστίζει υπερβολικά. Το κέρδος είναι πολλαπλό.. Τρώμε υγιεινά, μειώνουμε το κόστος για delivery, δεν πεινάμε συνέχεια, κατεβάζουμε τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης,
Μία σωστή δίαιτα περιέχει άφθονα λαχανικά, φρούτα, όσπρια, λευκό κρέας, ψάρια, ελαιόλαδο. Τροφές που η Ελλάδα τις παράγει άφθονες, τροφές που προσφέρουν υγεία, λαμπερό δέρμα, λαμπερά μαλλιά, μακροζωία
Δεν χρειάζεται σε μια δίαιτα να στερούμαστε κάτι που θέλουμε να φάμε, αλλά με μικρή ποσότητα ικανοποιούμε τις ανάγκες του οργανισμού μας σε βιταμίνες.
Αν ξεκινάμε την δίαιτα μας με ένα καλό πρωινό θα είμαστε χορτάτοι ως αργά το μεσημέρι. Αν πεινάμε, ένα ποτήρι νερό θα μας βοηθήσει να το ξεπεράσουμε. Το νερό είναι υγεία και σκεφτείτε ότι 10-12 ποτήρια καθημερινά διώχνουν τις τοξίνες,
Αποφύγετε τις καθημερινές κραιπάλες και η δίαιτα σας θα προχωρήσει πολύ καλά και η ζυγαριά σας θα αρχίσει να κατεβαίνει.

Καλή επιτυχία…

Αξίζει να δείτε...

Το αντιοξειδωτικό νερό και τα οφέλη για την υγεία

Ο όρος αντιοξειδωτικό νερό συχνά χρησιμοποιείται για να δηλώσει το εμφιαλωμένο νερό που έχει αναμιχθεί ...