Σάββατο , Οκτώβριος 20 2018
Home / Διατροφή / Διατροφικές συμβουλές για να αποφύγετε υποθυρεοειδισμό

Διατροφικές συμβουλές για να αποφύγετε υποθυρεοειδισμό

1. Χρήση ιωδιούχου αλατιού.

2. τρόφιμα: μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο, κουνουπίδι, ρίζα μανιόκα, χρένο, λάχανο, κεχρί, μουστάρδα, τα πράσινα μουστάρδας, τα ροδάκινα, τα αχλάδια, τα ραπανάκια, γογγυλοκράμβες, η σόγια, το σπανάκι, και γογγύλια.

3. Φάτε τροφές πλούσιες.σε τυροσινη

4. Χρησιμοποιήστε ψυχρής πίεσης ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς για τη βιταμίνη Ε, και τα καρύδια για ορισμένες βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

5. τα οστρακοειδή, τα γαλακτοκομικά, τα αυγά, ή κρέας για τον ψευδάργυρο και βιταμίνη Β12.

loading...

6. Φάτε καρύδια, δημητριακά ολικής αλέσεως, και ολικής αλέσεως ψωμί για φυσικά βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ο ψευδάργυρος.

7. Γαρνίρουμε μαγειρεμένα φαγητά με  αρωματικά φυτά, όπως μαϊντανό για τη βιταμίνη C.

8. Συμπεριλάβετε λαχανικά πλούσια σε β-καροτίνη, όπως το σκουός χειμώνα, στη διατροφή σας.

9. Μελέτη σε καθαρό νερό τόσο για το μαγείρεμα και στην κατανάλωση να μειωθεί η κατανάλωση φθορίου-φθορίου έχει ενοχοποιηθεί από ορισμένες πηγές σε μείωση της λειτουργίας του θυρεοειδούς. Μαύρο και πράσινο τσάι περιέχει επίσης φθόριο.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …