Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Διατροφή / Διατροφή και πόνοι περιόδου.

Διατροφή και πόνοι περιόδου.

Οι πόνοι της περιόδου ταλαιπωρούν αρκετά εμάς τις γυναίκες συνήθως 1-2 ημέρες πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου. Συνήθως περιλαμβάνουν κοιλιακές κράμπες, πονοκεφάλους, ναυτία, διάρροια ή δυσκοιλιότητα και πόνους στη μέση.

AdTech AdΑν και οι περισσότερες αντιμετωπίζουμε τους πόνους περιόδου με παυσίπονα, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι πριν κάνουμε χρήση κάποιου παυσίπονου θα πρέπει να δοκιμάσουμε κάποιες αλλαγές στη διατροφή μας. Πολλές επιστημονικές μελέτες καταδεικνύουν τη σημασία της βελτίωσης της διατροφής στη διαχείριση αυτών των πόνων.

loading...

Ας δούμε λοιπόν ποιες αλλαγές μπορούν να μας βοηθήσουν:
Αποφεύγουμε επεξεργασμένα τρόφιμα όπως το λευκό ψωμί, τα ζυμαρικά και τη ζάχαρη.
Καταναλώνουμε τρόφιμα φυτικής προέλευσης που είναι πλούσια σε ασβέστιο. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν τα φασόλια, τα αμύγδαλα και τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι.
Λέμε «ναι» σε φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ουσίες με ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση.
Μαγειρεύουμε με ελαιόλαδο και περιορίζουμε τα λιπαρά dressings και τις σάλτσες.
Καταναλώνουμε ψάρι 1-2 φορές την εβδομάδα, καθώς τα ω-3 λιπαρά που περιέχουν ασκούν αντοφλεγμονώδη δράση.
Αποφεύγουμε την κατανάλωση αλκοόλ και καφέ, αλλά και το κάπνισμα.
Πίνουμε τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό καθημερινά.
Λέμε «όχι» στα trans λιπαρά που περιέχονται σε έτοιμα αρτοσκευάσματα, γλυκά, σκληρές μαργαρίνες και κατεψυγμένα προτηγανισμένα τρόφιμα.
Ασκούμαστε τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας για τουλάχιστον 30 λεπτά, επιλέγοντας την άσκηση που μας ευχαριστεί.

Και μην ξεχνάτε πως θα πρέπει να ακολουθούμε αυτόν τον τρόπο διατροφής καθ’όλη τη διάρκεια του μήνα για να μπορούμε να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τους πόνους περιόδου.

Αξίζει να δείτε...

Προλαβαίνετε να χάσετε λίγα κιλά μέχρι τις γιορτές! Ιδού ο τρόπος

Μην ανησυχείτε. Δεν χρειάζεται ταλαιπωρηθείτε. Αρκεί να πάρετε την απόφαση και να βάλετε μερικούς ρεαλιστικούς ...