Δευτέρα , Οκτώβριος 23 2017
Home / Δίαιτα / Διατροφή και παραλία

Διατροφή και παραλία

Το καλοκαίρι σημαίνει ήλιος, διακοπές και φυσικά ατελείωτες ώρες στην παραλία! Και επειδή οι ώρες στη παραλία είναι όντως ατελείωτες, ειδικά αν η παρέα είναι καλή, δεν θα πρέπει για κανένα λόγο το στομάχι να μένει άδειο, μιας και οι κίνδυνοι κάτω από τον καυτό ήλιο διπλασιάζονται!

Και επειδή σίγουρα οι περισσότερες από εσάς, εκτός από το να γεμίσουν κάπως το άδειο τους στομάχι, θέλουν να διατηρήσουν και τη σιλουέτα τους, σας έχουμε κάποιες ενδεικτικές τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε στην παραλία, χωρίς να επιβαρύνετε τον οργανισμό σας.

Αρχικά θα πρέπει οπωσδήποτε το τελευταίο σας γεύμα να είναι τουλάχιστον 3 ώρες πριν βουτήξετε για ευνόητους λόγους. Αποφύγετε τα αναψυκτικά και τα αλκοολούχα, διότι εκτός από τις θερμίδες που σας φορτώνουν, προκαλούν κατακράτηση αλλά και έντονη αφυδάτωση του οργανισμού. Και επειδή ακριβώς βρίσκεστε κάτω από τον καυτό ήλιο και θέλετε το σώμα σας να παραμείνει ενυδατωμένο, προτιμήστε εκτός φυσικά από νερό, πράσινο τσάι ή φυσικούς χυμούς.

loading...
 Η αλήθεια είναι ότι την ώρα που ψήνεστε ένα παγωτό φαντάζει κυριολεκτικά σαν όαση αλλά πριν κάνετε το σφάλμα σκεφτείτε το και δεύτερη φορά! Αφενός δεν πρόκειται να σας δροσίσει και αφετέρου θα σας φορτώσει περιττές θερμίδες. Προτιμήστε γρανίτες ή φρούτα τα οποία θα έχετε πάρει μαζί σας, ενώ καλό θα ήταν να μην πέσετε στην παγίδα των σνακ που έχουν τα beach bars και οι καντίνες. Πάρτε από το σπίτι τοστ, κράκερς ή μπάρες δημητριακών.

Γιατί καλή η ξεγνοιασιά, αλλά έχετε δει καμία διάσημη κορμάρα να καταβροχθίζει μπέργκερς στην παραλία;

Αξίζει να δείτε...

Μπορεί κάτι ελαφρύ να με χορτάσει;

Φυσικά και μπορεί, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ...