Πέμπτη , Σεπτέμβριος 21 2017
Home / Βιταμίνες / Διατροφή για την ευαίσθητη περιοχη

Διατροφή για την ευαίσθητη περιοχη

Μα φυσικά το γιαούρτι! Τα προβιοτικά κάνουν τη δουλίτσα τους και μας γλιτώνουν από πιθανές μικρομολύνσεις. Επιπλέον, το βακτήριο γαλακτοβάκιλλο συμβάλλει στη διατήρηση του φυσιολογικού επιπέδου pΗ του κόλπου.
-Το νερό είναι θαυματουργό και σε αυτή την περίπτωση. Ο κόλπος χρειάζεται και αυτός την ενυδάτωσή του, επομένως μην ξεχνάς να καταναλώνεις τουλάχιστον δύο λίτρα νερό την ημέρα. Έχε επίσης κατά νου πως το νερό συμβάλει στη φυσική λίπανση του κόλπου και βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσοσμίας του.
-Αν νόμιζες πως το χυμός cranberry κάνει θαύματα μόνο στην ουροδόχο κύστη σου και στην αντιμετώπιση της ουρολοίμωξης πλανάσαι. Ο νόστιμος αυτός χυμός εξισορροπήσει και τα επίπεδα pH της ευαίσθητης περιοχής σου.
-Τα λαχανικά και τα φρούτα, εκτός από τη γραμμή σου, φροντίζουν εξίσου και την ευαίσθητη περιοχή σου. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το λάχανο, το σπανάκι, το kale και το μαρούλι βοηθούν στην αντιμετώπιση της κολπικής ξηρότητας.
-Κι όμως, θα πρέπει να βάλετε το σκόρδο στο καθημερινό σας διαιτολόγιο καθώς αποτελεί φυσικό αντιβιοτικό που βοηθάει τον οργανισμό να αποβάλλει κάθε είδος βακτηρίου. Επιπροσθέτως βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσοσμίας της ευαίσθητης περιοχής.
-Οι ανάλατοι ξηροί καρποί και οι σπόροι περιέχουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης Ε και ψευδαργύρου. Αυτό που πετυχαίνεις με την κατανάλωσή τους είναι μια ρυθμισμένη έμμηνο ρύση και ένα υγιές κολπικό περιβάλλον.

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό για Παιδιά, Αυγά Καρδούλες

Πολλοί αναγνωρίζουν ότι το πρωινό είναι ωφέλιμο, όμως λίγοι είναι αυτοί που αφιερώνουν χρόνο σ’ ...