Πέμπτη , Οκτώβριος 18 2018
Home / Δίαιτα / Δείτε 4 υγιεινά ψωμιά που μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα!

Δείτε 4 υγιεινά ψωμιά που μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα!

Αν η αγάπη σας για το ψωμί σας εμποδίζει από το να χάσετε βάρος, είναι καιρός να αλλάξετε αντίληψη, καταναλώνοντας πιο υγιεινά είδη. Δεν χρειάζεται πλέον να στερηθείτε το ψωμί αλλά, ούτε να τροφοδοτείτε το σώμα σας με τα επεξεργασμένα δημητριακά που βλάπτουν την υγεία σας. Εδώ είναι μερικά από τα υγιεινά ψωμιά, που μπορείτε να καταναλώνετε και να λειτουργήσουν ως εναλλακτικές λύσεις.

  1. Ένα από τα πιο υγιεινά ψωμιά είναι το σίκαλης. Αυτό το ψωμί είναι 100% από σιτάρι, και μπορεί να ανακουφίσει από το φούσκωμα και την δυσφορία. Επίσης, θα σας κρατήσει για αρκετές ώρες χορτάτους, διατηρώντας τα επίπεδα γλυκόζης σας σταθερά. Επιπλέον, περιέχει τέσσερις φορές περισσότερες φυτικές ίνες και 20% λιγότερες θερμίδες από το λευκό!
  2. Όλοι γνωρίζουμε ότι το ψωμί ολικής αλέσεως είναι πολύ υγιεινό. Όμως, στην αγορά μπορεί να είναι δυσνόητο να επιλέξετε ψωμί ολική άλεσης, διότι αν και οι εταιρείες στις ετικέτες γράφουν «σιτάρι» και «αλεύρι σίτου», δεν σημαίνει ότι το ψωμί είναι ολικής αλέσεως. Ως εκ τούτου, βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει τα συστατικά πριν κάνετε την αγορά σας.
  3. Ψωμί από λιναρόσπορο. Είναι μια πολύ καλή πηγή σεληνίου, καλίου, μαγγανίου, φυτικών ινών και απαραίτητων λιπαρών οξέων. Επίσης, αυτό το ψωμί βελτιώνει την υγεία σας και σας βοηθάει να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας. Μόνο καλά συστατικά θα πάρετε καταναλώνοντας το ψωμί από λιναρόσπορο.
  4. Ψωμί από βρώμη. Αν ψάχνετε, να μειώσετε την πρόσληψη των επεξεργασμένων  υδατανθράκων και των λιπών, το ψωμί βρώμης είναι μια πολύ καλή εναλλακτική λύση. Είναι μια πολύ καλή πηγή από σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τους χωνέψετε και αυτός είναι και ο λόγος, που σας κρατάνε χορτάτος για αρκετή ώρα.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …