Παρασκευή , Οκτώβριος 19 2018
Home / Μαγειρική / Γλυκά / Γρανίτες με λίγες θερμίδες!

Γρανίτες με λίγες θερμίδες!

Γρανίτα ροδάκινο & ουίσκι

Προθέρμανε το φούρνο στους 175 βαθμούς Κελσίου. Σε μια μικρή κατσαρόλα, βάλε 1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη και 1 φλιτζάνι νερό και άφησε τα να σιγοβράσουν σε μέτρια φωτιά. Ανακάτεψε μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη και στη συνέχεια απομάκρυνε το σιρόπι από τη φωτιά και άφησέ το να κρυώσει.

Κόψε 4 – 5 ροδάκινα  στη μέση κατά μήκος. Τοποθέτησε τα ροδάκινα σε λαδόκολλα με τη φλούδα προς τα επάνω και ψήσ’τα για 20 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν.  Βγάλ’τα από τον φούρνο, άφησέ τα να κρυώσουν και στη συνέχεια αφαίρεσε τα κουκούτσια.

Πολτοποίησε τα ροδάκινα και μετέφερε τα σε ένα μπολ μαζί με το σιρόπι. Πρόσθεσε 1 φλιτζάνι ουίσκι και 2 κουταλιές της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού. Ανακάτεψε μέχρι να ενσωματωθούν καλά.

Ρίξε το μείγμα σε ειδικές θήκες για γρανίτες, αφήνοντας λίγο χώρο στην κορυφή για να επεκταθεί το μείγμα. Τοποθέτησε τα ξυλάκια και άφησέ τα να παγώσουν για 4 έως 5 ώρες ή μέχρι να σταθεροποιηθούν.

loading...

Θρεπτική αξία ανά γρανίτα: 79 θερμίδες, λίπος 0g

Αν σου αρέσουν οι φράουλες, θα λατρέψεις την επόμενη συνταγή…

Γρανίτα με φράουλες & βαλσάμικο ξύδι

Σε μια μικρή κατσαρόλα πρόσθεσε 1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη και 1 φλιτζάνι νερό. Άφησέ τα να σιγοβράσουν σε μέτρια φωτιά. Ανακάτεψε  μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη και στη συνέχεια απομάκρυνε το σιρόπι από τη φωτιά και άφησέ το να κρυώσει.

Πολτοποίησε 4 φλιτζάνια φρέσκες φράουλες (περίπου 1 κιλό).Μετέφερέ τες σε ένα μπολ, πρόσθεσε το σιρόπι, και 1 κουταλιά της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού. Πρόσθεσε σιγά σιγά 1 φλιτζάνι ξύδι βαλσάμικο, ενώ ανακατεύεις.

Ρίξε το μείγμα σε ειδικές θήκες για γρανίτες, αφήνοντας λίγο χώρο στην κορυφή για να επεκταθεί το μείγμα. Τοποθέτησε τα ξυλάκια και άφησέ τα να παγώσουν για 4 έως 5 ώρες ή μέχρι να σταθεροποιηθούν.

Θρεπτική αξία ανά γρανίτα: 58 θερμίδες, λίπος 0g 

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …