Αποφάσισα λοιπόν να κάνω μικρές αλλαγές  και να υιοθετήσω μια σωστή διατροφή, επιλέγοντας τα κατάλληλα σνακ. Και φυσικά διαπίστωσα ότι η διάθεση και η ενέργεια μου ανέβηκαν στα ύψη. Οι επιλογές; Οι επιλογές είναι πολλές και παρακάτω σας παραθέτω μερικά από τα πιο εύκολα και υγιεινά σνακ που επιλέγω να παίρνω κάθε μέρα στο γραφείο μου.

Μπάρες δημητριακών

Εάν νιώσω υπογλυκαιμία καθώς βρίσκομαι στο γραφείο, βγάζω από την τσάντα μου μια μπάρα δημητριακών. Είναι όπως καταλαβαίνετε η καλύτερη επιλογή για όταν θέλω κάτι γλυκό, διότι οι περισσότερες μπάρες είναι χαμηλές σε θερμίδες και πλούσιες σε φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Γιαούρτι

loading...

Το γιαούρτι είναι ένα από τα αγαπημένα μου σνακ. Η διατροφική του αξία το καθιστά απαραίτητο τρόφιμο μιας υγιούς και ισορροπημένης διατροφής, ενώ τα συστατικά που περιέχει ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και τη χλωρίδα του εντέρου. Επίσης είναι ένα εύκολο, γρήγορο και νόστιμο σνακ και ιδανική επιλογή για ένα διάλλειμα στη δουλειά. Και επειδή μου αρέσουν οι αλλαγές σε όλα τα πράγματα άρα και στο φαγητό, συνήθως επιλέγω το Harmony Plus 1% της ΜΕΒΓΑΛ, που βγαίνει σε τέσσερις υπέροχες γεύσεις. Τις έχω δοκιμάσει όλες και οι τέσσερις είναι υπέροχες. Όμως η αγαπημένη μου είναι αυτή με το ιπποφαές, λιναρόσπορο και αγριοφράουλα. Εκτός από την υπέροχη πλούσια γεύση του, αυτός ο καρπός θεωρείται ένας δυναμίτης υγείας με τονωτικές και ευεργετικές ιδιότητες. Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερη επιλογή από το ιπποφάες, πόσο όταν μπορώ να το συνδυάσω με γιαούρτι.

Πλιγούρι βρώμης

Τώρα που έχουν πιάσει τα κρύα, όταν βρίσκομαι στο γραφείο αναζητώ κάτι ζεστό και το πλιγούρι βρώμης μου έχει λύσει τα χέρια. Το βάζω στο φούρνο μικροκυμάτων μαζί με σταφίδες για μια γλυκιά γεύση και θρεπτικά συστατικά και πασπαλίζω με κανέλα και μοσχοκάρυδο.

Φρούτα

Ένα μήλο, μια μπανάνα, ένα αχλάδι ή οποιοδήποτε άλλο φρούτο είναι ιδανικά σνακ για το γραφείο. Κάθε μέρα παίρνω και ένα διαφορετικό φρούτο και έτσι επωφελούμαι από ποικιλία θρεπτικών συστατικών και δεν βαριέμαι τρώγοντας τα ίδια και τα ίδια.