Πέμπτη , Δεκέμβριος 14 2017
Home / Διατροφή / Γνωρίζεται τα διατροφικά οφέλη του ανανά ;

Γνωρίζεται τα διατροφικά οφέλη του ανανά ;

1. Βρομελίνη

Το περιεχόμενο βρομελίνης στον πυρήνα του ανανά και ο μίσχος βοηθούν το σώμα να διασπάσει τα σωματίδια πρωτεΐνης κατά τη διάρκεια της πέψης, ενθαρρύνοντας τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος. Η βρομελίνη έχει επίσης αντι-φλεγμονώδη, αντι-πηκτικές και φυσικές ιδιότητες αποτοξίνωσης.

2. Βιταμίνη C

Ο ανανάς έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που βοηθά με τη σύνθεση του κολλαγόνου. Αυτό προωθεί την υγεία των οστών, του δέρματος, τα όργανα και τα αιμοφόρα αγγεία. Επειδή ο ανανάς έχει αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες, η αύξηση της πρόσληψης αυτού του φρούτου είναι δυνατόν να μειώσει τον πόνο που σχετίζεται με την αρθρίτιδα. Το όφελος αυτό έχει παρατηρηθεί επίσης να βοηθά στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της ουρικής αρθρίτιδας και στο σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα.

3. Μαγγάνιο

Η αύξηση της πρόσληψης μαγγανίου μέσω του ανανά μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των συνολικών επιπέδων ενέργειας και να προστατεύσει τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες. Το μαγγάνιο βοηθά το σώμα να χρησιμοποιήσει τη βιοτίνη και τη θειαμίνη για να συνθέσει καλύτερα τα λιπαρά οξέα και βοηθά επίσης στη διατήρηση της υγείας των οστών.

loading...

4. Κάλιο

Οι υψηλές ποσότητες καλίου στο χυμό ανανά μπορεί να συμβάλουν στη βελτίωση της ισορροπίας των ηλεκτρολυτών στο σώμα που μπορεί να προωθήσουν την καλή λειτουργία των νεφρών και να σας βοηθήσουν να αποφύγετε μυϊκούς τραυματισμούς και κράμπες. Το κάλιο βοηθά επίσης το σώμα για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και του καρδιακού ρυθμού.

5. Βιταμίνη Α και Βήτα-Καροτίνη

Η βιταμίνη Α και η βήτα-καροτίνη μπορεί να βοηθήσουν στην εξάλειψη των ελεύθερων ριζών, ενώ βελτιώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και τη λειτουργία των ματιών. Επειδή ο ανανάς είναι μια καλή πηγή βήτα-καροτίνης, τρώγοντας τον μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κίνδυνου εκφύλισης της ώχρας κηλίδας που βλάπτει τους αμφιβληστροειδείς, η πρώτη αιτία της απώλειας όρασης στους ενήλικες μέχρι και 36%.

6. Χαμηλά Λιπαρά και πολλές φυτικές ίνες

Ο ανανάς περιέχει φυσικά λίγες θερμίδες, χοληστερίνη ή κορεσμένο λίπος, αλλά είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες που τον καθιστά ιδανικό σνακ για εκείνους που προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Αξίζει να δείτε...

7 καρύδια την ημέρα τον γιατρό τον κάνουν πέρα!!

Τα καρύδια πρέπει να καταναλώνονται με προσοχή μόνο για το γεγονός ότι η μερίδα (που ...