Τρίτη , Φεβρουάριος 20 2018
Home / Δίαιτα / Γλυκό και αδυνάτισμα!

Γλυκό και αδυνάτισμα!

Μια έρευνα 32 εβδομάδων στην οποία συμμετείχαν παχύσαρκα άτομα μερικοί από αυτούς συμπεριλάμβαναν γλυκό των 600 θερμίδων στο πρωινό τους, ενώ οι υπόλοιποι έτρωγαν ένα 300 θερμίδων πρωινό χωρίς γλυκό.

Τα αποτελέσματα της έρευνας (και το συμπέρασμα για το γλυκό πρωινό σου)

Η έρευνα έδειξε ότι αυτοί που έτρωγαν και γλυκό στο πρωινό τους έχασαν κατά μέσο όρο 18 περίπου περισσότερα κιλά από τους υπόλοιπους. Ακόμη, κατάφεραν να διατηρήσουν το βάρος τους καλύτερα από τους άλλους.

loading...

Το πρωί είναι η ιδανική στιγμή για να φας ένα γλυκό, καθως θα κάψεις τις θερμίδες του μέσα στη μέρα αλλά και θα σε αποτρέψει από το να λιγουρεύεσαι κάτι γλυκό όλη την ημέρα. Έτσι ξυπνάς το μεταβολισμό σου και δεν νιώθεις ένα αίσθημα στέρησης.
Το μυστικό είναι να συνδυάζεις στο πρωινό σου ένα γλυκό αλλά και πρωτεΐνες και καλά λιπαρά.

Δες τι σου προτείνουν:

  • Νουτέλα με ψωμί ολική αλέσεως
  • Βρώμη με κομματάκια μαύρης σοκολάτας, αποξηραμένα κεράσια και τριμμένα αμύγδαλα
  • Μισό κρουασάν σοκολάτας και ένα μπολ με φρέσκα φρούτα
  • Τηγανίτες με κομματάκια σοκολάτας και ψιλοκομμένες φράουλες
  • Δημητριακά ολικής αλέσεως με σοκολάτα και γάλα με χαμηλά λιπαρά
  • Smoothies με γάλα με χαμηλά λιπαρά, μπανάνα, ταχίνι και σιρόπι σοκολάτας
  • Φέτες για τοστ πασπαλισμένες με κακάο και φρούτα

Αξίζει να δείτε...

Έλλειψη του ενζύμου G6PD και τι μας προκαλεί;

Πρόκειται για την απόλυτη έλλειψη του ενζύμου G6PD (6 φωσφορική δευδρογονάση της γλυκόζης), ενός ενζύμου ...