Παρασκευή , Ιούλιος 20 2018
Home / Δίαιτα / Γιορτινό τραπέζι και… «Light»!

Γιορτινό τραπέζι και… «Light»!

Σε αυτήν την περίοδο η πρόσληψη βάρους είναι υπεύθυνη για την προσθήκη 1-2 κιλών. Έρευνα έδειξε ότι αυτά τα κιλά συνήθως δεν χάνονται μετά τις γιορτές, με αποτέλεσμα να προστίθενται από χρόνο σε χρόνο. Από την άλλη πλευρά, οποιαδήποτε επιλογή σε φαγητά ή γλυκά και αν κάνουμε -ακόμη και τα παραδοσιακά- μπορούν να συμπεριληφθούν σε ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο.

Εάν ωστόσο θεωρείτε ότι η περίπτωσή σας χρειάζεται λίγο “περισσότερη καθοδήγηση”, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις ακόλουθες συμβουλές:

loading...
  • Μειώστε το αίσθημα της πείνας πριν καθίσετε στο γιορτινό τραπέζι. Αυτό θα το καταφέρετε τρώγοντας ένα μικρό, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και θερμίδες μικρογεύμα, όπως φρούτο ή γιαούρτι ή 1 τοστ. Να θυμάστε, το αίσθημα της πείνας μπορεί να υπονομεύσει ακόμη και την ισχυρότερη θέλησή σας για εγκράτεια!
  • Ξεκινήστε πάντα με σαλάτα: είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες όχι μόνο θα σας χορτάσουν ευκολότερα, αλλά θα σας βοηθήσουν ταυτόχρονα να μειώσετε και την απορρόφηση λίπους από τα υπόλοιπα εδέσματα.
  • Τι να επιλέξω ως κυρίως γεύμα: Πρωταγωνιστής σε όλα τα γιορτινά τραπέζια είναι το κρέας και σύμφωνα με την παράδοση τα ελληνικά νοικοκυριά μαγειρεύουν γαλοπούλα ή αρνί στο φούρνο. Νικητής στην αναμέτρηση αυτή είναι η γαλοπούλα. Το αρνάκι, έχει υψηλότερο θερμιδικό περιεχόμενο (550 θερμίδες έναντι 450 θερμίδων της γαλοπούλας) όπως επίσης και ολικά λιπαρά που κυμαίνονται από 18% μέχρι και 37%. Αντίθετα, το εμπεριεχόμενο ποσοστό ολικού λίπους της γαλοπούλας δεν ξεπερνά το 6%. Επιπλέον, το ψητό αρνί υπερέχει της γαλοπούλας και σε κορεσμένα λιπαρά (8.9% έναντι 0.9%).

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …