Παρασκευή , Οκτώβριος 19 2018
Home / Δίαιτα / Γιορτές, κιλά και παιδί. Πως μπορεί να χάσει τα κιλά των γιορτών το παιδί μου;;

Γιορτές, κιλά και παιδί. Πως μπορεί να χάσει τα κιλά των γιορτών το παιδί μου;;

Τις περισσότερες φορές μαζί με τις διακοπές του σχολείου, την ξεκούραση και τον Άγιο Βασίλη με τα δώρα του έρχονται και λίγα περιττά κιλά! Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους. Πρώτον, στη μειωμένη δραστηριότητα των εορταστικών ημερών και δεύτερον στους πολλούς, γλυκούς αλλά και αλμυρούς, πειρασμούς των γιορτών. Το ιδανικό είναι βεβαίως να υπάρχουν κανόνες στην κατανάλωση των λιχουδιών ακόμη και τις ιδιαίτερες ημέρεςκαι περιόδους, ωστόσο πρακτικά δεν είναι πάντοτε εύκολο.

Πώς μπορούμε να διώξουμε τα κιλά τώρα;

Καιρός να επιστρέψουμε στις παλιές μας καλές συνήθειες και στα οργανωμένα γεύματα το συντομότερο!

Στοχεύουμε σε τρία βασικά γεύματα την ημέρα :

1) Πρωινό, 2)μεσημεριανό και 3) βραδυνό.
Ενδιάμεσα επιτρέπεται ένα μικρογεύμα στο σχολείο μαζί με άφθονο νερό. Και άλλο ένα μικρογεύμα απογευματινό. Η προτεραιότητα για αυτά τα ενδιάμεσα γέυματα είναι πάντα τα φρούτα ( φρέσκα ή αποξηραμένα ή120μλ φυσικού χυμού) και το γιαούρτι στα 2% λιπαρά. Πιο σπάνια μπορούμε να αλλάξουμε με μπάρες δημητριακών και φρούτων ή με ξηρούς καρπούς.

loading...

Αποφεύγουμε τους έτοιμους χυμούς και αναψυκτικά που ίσως να απολαύσαμε στις γιορτές. Όταν διψάμε πίνουμε νερό!

Κάθε γεύμα μεσημεριανό και βραδυνό το συνοδεύουμε με πράσινη σαλάτα ή βραστά , ψητά λαχανικά. Εκτός αν το γεύμα περιέχει λαδερά ή όσπρια!

Προσπαθούμε η πρωτείνη (κόκκινο κρέας, κοτόπουλο,ψάρι, αυγό, τυρί) να είναι πάντα η μικρότερη μερίδα στο πιάτο μας.

Δεν τρώμε πολύ αργά το βραδινό μας, και οπωσδήποτε 1-1,5 ώρα πριν κοιμηθούμε!

Οι λιχουδιές μπαίνουν στο πρόγραμμα μία ή δυο φορές την εβδομάδα.

Μαζί με την επιστροφή στα σχολεία και σε ένα πιο οργανωμένο πρόγραμμα διατροφής καλό θα ήταν να μην καθυστερήσουμε να επιστρέψουμε και στις αθλητικές δραστηριότητες μας!

Οι λιχουδιές μπαίνουν στο πρόγραμμα μία ή δυο φορές την εβδομάδα.

Μαζί με την επιστροφή στα σχολεία και σε ένα πιο οργανωμένο πρόγραμμα διατροφής καλό θα ήταν να μην καθυστερήσουμε να επιστρέψουμε και στις αθλητικές δραστηριότητες μας!

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …