Κυριακή , Ιούλιος 23 2017
Home / Δίαιτα / Για μέση δαχτυλίδι

Για μέση δαχτυλίδι

Το θέμα κοιλιά είναι αναμφίβολα ένα μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή, κυρίως των γυναικών. Είναι το αδύνατο σημείο μας και ταυτόχρονα συνήθως και το πιο παχουλό, αφού εκεί υπάρχει η τάση να αποθηκεύεται πιο εύκολα περιττό λίπος. Και το δέρμα όμως γύρω από την κοιλιά είναι ευαίσθητο, γι’ αυτό συχνά παρατηρούνται ραγάδες και χαλάρωση. Αλλά ευτυχώς, η κοιλιά όταν δεν είναι τέλεια παίρνει βελτιώσεις, αρκεί να επιστρατεύσουμε όλα τα μέσα. Τα όπλα μας είναι πολύ συγκεκριμένα: κατάλληλη διατροφή, εξελιγμένες τεχνικές της αισθητικής χειρουργικής και αλλαγή του τρόπου ζωής μας.

Στον δρόμο της απώλειας
Περιορίζουμε τροφές που διπλασιάζουν την κοιλιά
Πολλές φορές τα 2-3 επιπλέον κιλά που δείχνει η ζυγαριά μας είναι πλασματικά και δεν οφείλονται σε αύξηση του λίπους, αλλά σε φούσκωμα λόγω κατακράτησης υγρών ή τροφών που φουσκώνουν. Αν ανήκουμε σε αυτήν την κατηγορία και θέλουμε να χάσουμε ίσα-ίσα 2-3 κιλά, δεν χρειάζεται να μπούμε σε ειδικό πρόγραμμα απώλειας βάρους. Αποφεύγουμε απλώς τις τροφές που κάνουν την κοιλιά μας να δείχνει διπλάσια μέσα σε λίγες μόνο ώρες αφότου καταναλωθούν. Οι τροφές που φουσκώνουν δεν είναι ίδιες για όλους, ωστόσο υπάρχουν κάποιες που έχει παρατηρηθεί ότι ευνοούν γενικά το φούσκωμα. Εμείς δεν έχουμε παρά να διαπιστώσουμε ποιες από τις παρακάτω μας πειράζουν.
* Φακές, φασόλια, ρεβίθια.
* Αγκινάρες.
* Σπαράγγια.
* Λαχανάκια Βρυξελλών.
* Μπρόκολο, κουνουπίδι.
* Πράσα.
* Πιπεριές.
* Mπιζέλια.
* Aγγούρια.
* Kρεμμύδια.
* Ανθρακούχα ποτά.
* Καλαμπόκι.
* Προϊόντα από σιτάρι ολικής άλεσης.
* Γάλα, μαλακό τυρί.
* Παγωτό.
* Συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν λακτόζη.

Δεν ξεχνάμε

Ορισμένες από τις τροφές αυτές, όπως τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά και το γάλα, είναι άκρως θρεπτικές και απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και δεν πρέπει να αποκλείονται από το διαιτολόγιό μας. Γι’ αυτό, καλό είναι να τις αποφεύγουμε μόνο τις ημέρες που σχεδιάζουμε να βάλουμε ένα στενό ρούχο που θα αναδεικνύει την κοιλιά μας.

Αφιερώνουμε χρόνο στο φαγητό
Για να μην εμποδίζεται η φυσιολογική λειτουργία των εντέρων, το ιδανικό είναι:
* Να καθόμαστε σε τραπέζι.
* Να αφιερώνουμε χρόνο στο φαγητό μας.
* Να χαλαρώνουμε.
* Να μασάμε καλά την τροφή μας.

Μειώνουμε τα αλμυρά 

Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αλμυρών τροφίμων προκαλεί κατακράτηση υγρών και επομένως πρήξιμο, κυρίως στην κοιλιά και στα πόδια.

Λέμε «ναι» στα προβιοτικά

Πρόκειται για ωφέλιμα βακτήρια που υπάρχουν στο έντερό μας και συμβάλλουν στη διατήρηση της φυσιολογικής χλωρίδας του εντέρου. Η λήψη τους φαίνεται ότι βελτιώνει την πέψη και μειώνει το φούσκωμα. Πηγές των προβιοτικών είναι τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι, το ξινόγαλα, το κεφίρ. Τα προβιοτικά μπορούμε επίσης να τα βρούμε και ως συμπληρώματα διατροφής.

Ξεφουσκώνουμε με κανέλα… 

Τα αιθέρια έλαια της κανέλας μάς χαλαρώνουν και βοηθούν στο ξεφούσκωμα. Το ίδιο δραστικά είναι ο άνηθος και το δεντρολίβανο.

3 μυστικά-εξπρές
1. Αν ξυπνήσουμε με φουσκωμένη κοιλιά, πίνουμε ζεστό ρόφημα αλόε βέρα, το οποίο έχει ελαφρώς καθαρτικές ιδιότητες. Σε περίπου 20-30΄ από την ώρα που το πιούμε ο οργανισμός σας είναι πολύ πιθανό να νιώσει την ανάγκη εκκένωσης.
2. Μετά από ένα γεύμα που μας φούσκωσε, ιδανικό αφέψημα για να καταπραΰνει τον τυμπανισμό είναι το χαμομήλι. Επιπλέον, έχει και ελαφρώς διουρητική δράση.
3. Διαχωρίζουμε τους υδατάνθρακες από τις πρωτεΐνες.

Αξίζει να δείτε...

Άσπρο ψωμί ή ολικής άλεσης;

Πρέπει να διευκρινίσουμε ότι, όταν λέμε μαύρο ψωμί, εννοούμε ουσιαστικά το ψωμί ολικής άλεσης στο ...