Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Γιατί Το Πρωινό Κάνει Τη Διαφορά

Γιατί Το Πρωινό Κάνει Τη Διαφορά

Οι επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση τροφής σε τακτά χρονικά διαστήματα βοηθά τον εγκέφαλό σας να στείλει ένα μήνυμα στο σώμα σας να μην αποθηκεύσει τις θερμίδες ως λίπος. Όμως όταν παραλείπετε γεύματα, ο οργανισμός μπορεί να μπει σε “κατάσταση λιμοκτονίας”, αποθηκεύοντας κάθε θερμίδα γιατί δεν γνωρίζει πότε ή αν το επόμενο θα πραγματοποιηθεί.

loading...
 Όταν σηκωθείτε το πρωί, έχουν περάσει 10 έως 12 ώρες από το τελευταίο σας γεύμα και το σώμα σας είναι σε κατάστασης νηστείας. Ένα γεύμα σύντομα μετά από το ξύπνημα θα σπάσει (break) κυριολεκτικά γρήγορα (fast) αυτήν την κατάσταση(δείτε από που η λέξη «breakfast» προέρχεται;) και θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σας για το υπόλοιπο της ημέρας. Ακόμα κι αν δεν είστε πεινασμένοι μόλις σηκώνεστε, πάρτε κάτι θρεπτικό να φάτε, έστω και κάτι μικρό. Μετά από δυο με τρεις εβδομάδες που θα τρώτε ακόμα και ένα μικρό πρωινό (όπως ένα γιαούρτι ή ένα φρούτο), το σώμα σας θα επανακτήσει την όρεξη σας και θα αρχίσετε να νοιώθετε φυσιολογικά πεινασμένοι το πρωί, και αυτό είναι καλό!

Ένα γεύμα το πρωί σας δίνει επίσης ένα προβάδισμα στις πέντε ή δέκα μερίδες φρούτων και λαχανικών που χρειάζεστε κάθε ημέρα. Φέτες μπανάνας με δημητριακά, ένα ποτήρι χυμό ή κομμάτια λαχανικά σε μια ομελέτα, όλα αυτά μετράνε στις καθημερινές σας ανάγκες. Ενώ το γιαούρτι, το γάλα ή το γάλα σόγιας που είναι πλούσια σε ασβέστιο θα σας δώσει τις θρεπτικές ουσίες απαραίτητες για γερά οστά.

Αν σας είναι δύσκολο να σηκωθείτε το πρωί, το να φάτε πρωινό μπορεί να τονώσει τα επίπεδα της ενέργειας σας (και της διάθεσης σας) ανεβάζοντας τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και αυξάνοντας την ικανότητας συγκέντρωσης.

Αξίζει να δείτε...

Βότανα που ανακουφίζουν κατά την Εγκυμοσύνη και τον τοκετό

Για γενιές γυναικων, τα φάρμακα από βότανα ήταν η μόνη επιλογή για την ανακούφιση των ...