Κυριακή , Νοεμβρίου 19 2017
Home / Uncategorized / Γεύματα θρεπτικά με φαντασία για τα παιδιά

Γεύματα θρεπτικά με φαντασία για τα παιδιά

Η ώρα του γεύματος είναι κυρίως το βράδυ, όταν κάνει λιγότερη ζέστη και είναι η στιγμή που όλη η οικογένεια βρίσκεται μαζί στο τραπέζι. Το πιάτο του παιδιού πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνες και υδατάνθρακες. Ναι, σίγουρα, μόνο που το δείπνο δεν πρέπει να γίνεται μια αγχωτική διαδικασία. Γι’ αυτό και είναι ανάγκη να ετοιμάζετε για το μικρό σας πιάτα μοναδικά, ελαφριά και θρεπτικά και γεύματα πλήρη σε θρεπτικά συστατικά. Πιάτα με τροφές που ικανοποιούν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του μικρού, ακόμη και αν τις καταναλώνει σε μικρές ποσότητες. Ένα σημείο στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε για να ανοίξετε την όρεξη του παιδιού και ταυτόχρονα να του προσφέρετε τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες είναι η παρουσίαση των πιάτων. Να πώς θα τα καταφέρετε:
–  Αρκούν μικρές κινήσεις, όπως η τοποθέτηση ελιών σε φέτες τυριού ή λίγου ζαμπόν μέσα στη σάλτσα, για να δώσουν μοναδική γεύση στα μακαρόνια και να ανοίξουν την όρεξή του.
–  Οι φρέσκες και χρωματιστές σαλάτες με ρύζι ή μακαρόνια είναι πιάτα πλήρη και θρεπτικά και… αρκετά διεγερτικά για την όρεξη.
–  Η… λίστα με τους υδατάνθρακες περιλαμβάνει και πατάτες βραστές, σερβιρισμένες με ελαιόλαδο ή σε πουρέ, ψωμάκια με ελιές ή αβγό, κέικ με φρούτα, μπισκότα με παγωτό.
–  Όσο για τις πρωτεΐνες, από την άλλη, επιλέξτε ένα αβγό βραστό ή τηγανητό, κομματάκια φρέσκου τυριού ή ακόμα και κομματάκια αλλαντικών.
–  Μια καλή επιλογή είναι το ψάρι, μια εύπεπτη και θρεπτική τροφή: εκτός από το συνηθισμένο τρόπο μαγειρέματος, μπορείτε να ετοιμάσετε ένα γεύμα με φρέσκια σαλάτα με τόνο ή με διάφορα άλλα θαλασσινά. Προσθέστε λάδι και λεμόνι και σερβίρετε σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Αξίζει να δείτε...

Σούπα για το κρυολόγημα

Η κοτόσουπα, όπως θα θυμάστε από τα παιδικά σας χρόνια, ήταν το γιατρικό της μαμάς ...