Σάββατο , Νοεμβρίου 18 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Γεμιστά αυγά με σπαράγγια

Γεμιστά αυγά με σπαράγγια

Συστατικά
  • 6 μεγάλα αυγά βρασμένα σφιχτά
  • 4-6 σπαράγγια ανάλογα το μέγεθος
  • 2 κ.γ. πολύ ψιλοκομμένο κρεμμύδι ξερό ή φρέσκο και έξτρα για πασπάλισμα
  • 3 κ.σ. μαγιονέζα
  • 1/2 κ.γ. μουστάρδα Dijon
  • λίγο ξύσμα λεμονιού
  • αλάτι και πιπέρι

Μέθοδος Εκτέλεσης

  • Με τη βοήθεια ενός πίλερ καθαρίζουμε τα σπαράγγια μέχρι 2 εκ. από την κορυφή τους.
  • Βάζουμε νερό να βράσει σε μια μέτρια κατσαρολίτσα και βάζουμε μέσα τα σπαράγγια να βράσουν για 4-5 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν.
  • Αφαιρούμε από την κατσαρόλα και τα αφήνουμε σε ένα μπολ με παγωμένο νερό και παγάκια ώστε να σταματήσει ο βρασμός και να παγώσουν τα σπαράγγια μας καλά.
  • Κόβουμε τις κορυφές τους και τις κρατάμε ξεχωριστά.
  • Στεγνώνουμε τα σπαράγγια με χαρτί κουζίνας ώστε να μην έχουν νερά και μετά τα κάνουμε πουρέ ή με τον μύλο λαχανικών ή σε κομμάτια στο μούλτι.
  • Θέλουμε να αφαιρέσουμε όσο περισσότερη υγρασία μπορούμε από τον πουρέ μας οπότε καλό είναι να τον βάλουμε πάνω σε χαρτί κουζίνας ώστε να απορροφηθεί το επιπλέον νερό αλλιώς η σύσταση του μείγματός μας θα είναι αρκετά ρευστή.
  • Καθαρίζουμε τα αυγά μας από τα φλούδια. Τα κόβουμε στα δύο κατα μήκος. Καλό θα είναι να βουτάμε κάθε φορά το μαχαίρι μας σε νερό πριν κόψουμε το κάθε αυγό ώστε να είναι καθαρό το κόψιμο και να μην φαίνεται κρόκος πάνω στο ασπράδι. Επίσης καλό θα είναι να κόβουμε και από την κάτω μεριά κάθε μισού αυγού μια μικρή φλοίδα ώστε να στέκεται καλύτερα στο πιάτο
  • Αφαιρούμε τους κρόκους και τους περνάμε από σίτα ώστε να πάρουμε ένα πολύ λεπτοτριμμένο και αφράτο “πουρέ” και τον κρατάμε σε ένα μπολ
  • Σε αυτόν ανακατεύουμε τον πουρέ από τα σπαράγγια, τη μαγιονέζα, τη μουστάρδα, το ξύσμα, το κρεμμύδι και διορθώνουμε τη γεύση με αλάτι, πιπέρι και έξτρα μουστάρδα.
  • Βάζουμε το μείγμα σε ένα κορνέ και γεμίζουμε τα αυγά με το μείγμα αυτό. Στην κορυφή τους βάζουμε από μια κορυφή σπαραγγιού κομμένη στα δύο και λίγο επιπλέον κρεμμυδάκι
  • Βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να σερβίρουμε.

Αξίζει να δείτε...

Το Σωστό Πρωινό

Για να το πετύχεις αυτό, έχε υπόψη σου τρεις κατηγορίες τροφών: 1. Ολικής αλέσεως υδατάνθρακες ...