Παρασκευή , Δεκέμβριος 15 2017
Home / Διατροφική Αξία / Γαλοπούλα και η πρωτεΐνη της

Γαλοπούλα και η πρωτεΐνη της

Η γαλοπούλα, το λευκό κρέας, είναι η πιο άπαχη ζωϊκή πηγή πρωτεϊνης που θα βρείς. (Το σκούρο μέρος της γαλοπούλας είναι πιο παχύ, αλλά όχι πολύ, με μια μερίδα 100 γραμμαρίων να περιέχει μόνο 1.5 γραμμάρια λίπους περισσότερο απο το λευκό κρέας.)

Η γαλοπούλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά με το κοτόπουλο σε πολλά πιάτα όταν χρειάζεσαι μια αλλαγή.

loading...

Ενώ η γαλοπούλα είναι γνωστή οτι σε νυστάζει εξαιτίας των υποθετικών υψηλών επιπέδων της στο αμινοξύ τριπτοφάνη, στην πραγματικότητα δεν περιέχει τόσο πολύ περισσότερη τριπτοφάνη απο το κοτόπουλο.

Το εκλεπτυσμένο άπαχο κρέας της γαλοπούλας που είναι χαμηλό σε νάτριο είναι μια ιδανική επιλογή αν κινείσαι συχνά και χρειάζεσαι μια υψηλής ποιότητας, έτοιμη προς κατανάλωση πηγή πρωτεϊνης.

Αξίζει να δείτε...

Ο ρόλος των γλυκαντικών στη διατροφή μας

Για τους περισσότερους η μέρα μας ξεκινάει νωρίς το πρωί με ένα γλυκό καφεδάκι, καθώς ...