Τρίτη , Φεβρουάριος 20 2018
Home / Δίαιτα / Βούτυρα ξηρών καρπών ποιά να προτιμήσουμε;

Βούτυρα ξηρών καρπών ποιά να προτιμήσουμε;

1.Φιστικοβούτυρο

Ανά 100 γραµµ.: 574 θερµίδες, 26,6 γραµµ. πρωτεΐνη, 11,6 γραµµ. υδατάνθρακες, 46 γραµµ. λιπαρά (8,2 κορεσµένα), 8,5 γραµµ. φυτικές ίνες

Ανά γραµµάριο, το φιστικοβούτυρο (από ψηµένα φιστίκια τύπου «αράπικα») έχει παρόµοια περιεκτικότητα σε φολικό οξύ µε το µπρόκολο και περισσότερο σίδηρο από τη µοσχαρίσια µπριζόλα! Περιέχει, επίσης, µεγαλύτερη ποσότητα βιοτίνης από κάθε άλλη τροφή.

2.Βούτυρο από κάσιους

Ανά 100 γραµµ.: 584 θερµίδες, 20,6 γραµµ. πρωτεΐνη, 16,7 γραµµ. υδατάνθρακες, 48,2 γραµµ. λιπαρά (9,5 κορεσµένα), 2 γραµµ. φυτικές ίνες
Περιέχει ακόµη περισσότερο σίδηρο από το φιστικοβούτυρο, οπότε είναι µια καλή επιλογή για άλειµµα αν έχεις χαµηλό αιµατοκρίτη.

loading...

3.Βούτυρο από καρύδια

Ανά 100 γραµµ.: 654 θερµίδες, 15,2 γραµµ. πρωτεΐνη, 13,7 γραµµ. υδατάνθρακες, 62,2 γραµµ. λιπαρά (6,1 κορεσµένα), 6,7 γραµµ. φυτικές ίνες
Aποτελεί την καλύτερη µη ζωική πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων. Φύλασσε το βούτυρο από καρύδια (συνήθως από ωµά) στο ψυγείο, καθώς τα συγκεκριµένα λιπαρά είναι ευαίσθητα στη θερµοκρασία.

4.Βούτυρο από φουντούκια
Ανά 100 γραµµ.: 681 θερµίδες, 14,5 γραµµ. πρωτεΐνη, 6,2 γραµµ. υδατάνθρακες, 65,2 γραµµ. λιπαρά (4,8 κορεσµένα), 9,1 γραµµ. φυτικές ίνες
Με 54% της ΣΗΠ βιταµίνης Ε ανά µερίδα 25 γραµµαρίων, το βούτυρο από φουντούκια είναι εξαιρετικό. Προσφέρει, επίσης, σηµαντική ποσότητα βιταµινών του συµπλέγµατος Β, φολικού οξέος και βιοτίνης

Αξίζει να δείτε...

Έλλειψη του ενζύμου G6PD και τι μας προκαλεί;

Πρόκειται για την απόλυτη έλλειψη του ενζύμου G6PD (6 φωσφορική δευδρογονάση της γλυκόζης), ενός ενζύμου ...