Τρίτη , Οκτώβριος 16 2018
Home / Δίαιτα / Βιταμίνες για ενίσχυση του δέρματος!

Βιταμίνες για ενίσχυση του δέρματος!

Είναι πολύ σημαντικό να προσέχουμε την επιδερμίδα μας και να την φροντίζουμε εκ των έσω. Ένας πολύ καλός τρόπος να το κάνουμε αυτό, είναι καταναλώνοντας τις κατάλληλες βιταμίνες.

Παρακάτω, λοιπόν, βλέπουμε ποιες είναι οι καλύτερες βιταμίνες για το δέρμα αλλά και ποιες τροφές στις προσφέρουν!

Βιταμίνη C

Έχει αντιγηραντικές ιδιότητες ενώ δίνει boost στο ανοσοποιητικό σύστημα.

Βρες την σε εσπεριδοειδή φρούτα, την παπάγια, την πιπεριά, το μπρόκολο και τις φράουλες.

Βιταμίνη Ε

Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες ενώ βοηθάει στην ανάπλαση του δέρματος.

Βρες την στο αβοκάντο, τα παντζάρια, τα σπαράγγια, το ακτινίδιο και τα πράσα.

Βιταμίνη Α

Καταπολεμάει την ακμή ενώ έχει αντιγηραντικές ιδιότητες.

loading...

Βρες την στις γλυκοπατάτες, το μαρούλι, τα φασολάκια και το γκρέιπφρουτ.

 Βιταμίνη Β

Υπάρχουν 8 βιταμίνες Β: η B1 (thiamine), B2 (riboflavin), B3 (niacin or niacin amide), B5 (pantothenic acid), B6 (pyridoxine), B7 (biotin), B9 (folic acid), και η B12 (cobalamin).

Οι βιταμίνες Β είναι καταπληκτικές για τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα. Ενυδατώνουν σε βάθος ενώ καταπολεμούν την ξηρότητα της επιδερμίδας.

B1: φασολάκια, παντζάρια, σπανάκι, μπρόκολο

B2:  σπανάκι, σπαράγγια, kale

B3: σπαράγγια, φασολάκια

B6: λάχανο, σκόρδο, κουνουπίδι, μπανάνες

B9: σπανάκι, αβοκάντο, μπρόκολο, πορτοκάλια, μαρούλι

B12: σε μικρές ποσότητες μανιταριών

Βιταμίνη Κ

«Ξεβουλώνει» τις αρτηρίες με αποτέλεσμα να εξαφανίζει τις ραγάδες, τα σημάδια ενώ θρέφει εκ των έσω την επιδερμίδα.

Βρες την στο kale, το σπανάκι και τα πράσινα λαχανικά.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …