Σάββατο , Οκτώβριος 21 2017
Home / Δίαιτα / Βαρεθήκατε τις δίαιτες; Μικρά tips για να χάσετε περιττά κιλά χωρίς κόπο

Βαρεθήκατε τις δίαιτες; Μικρά tips για να χάσετε περιττά κιλά χωρίς κόπο

Οι «εχθροί» σας στο αδυνάτισμα!

Αν κάνετε δίαιτα είναι πολύ πιθανό να γνωρίζετε ποιες τροφές είναι παχυντικές και να τις αποφεύγετε, αυτό που ίσως όμως αγνοείτε είναι ότι υπάρχουν και τροφές που δεν είναι ιδιαίτερα παχυντικές (ή ακόμη και καθόλου), αλλά μπορούν να σας ανοίξουν την όρεξη και έτσι να σας χαλάσουν τη δίαιτα.


Μουστάρδα

Αν προσπαθείτε να αδυνατίσετε πρέπει να γνωρίζετε ότι η μουστάρδα αυξάνει την έκκριση σάλιου και γαστρικών υγρών με αποτέλεσμα να ενισχύει την όρεξη σας. Αυτή η ιδιότητα της μουστάρδας είναι καλή αν σας έχει κοπεί η όρεξη, αλλά ίσως καταστροφική αν κάνετε δίαιτα.

Κάρυ

Ο κουρκουμάς που είναι το βασικό συστατικό στο κάρυ και του δίνει αυτή τη χαρακτηριστική κίτρινη απόχρωση χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή Ινδική ιατρική ως διεγερτικό της όρεξης καθώς και για την ενίσχυση του πεπτικού.

Ginger

Το Ginger  χρησιμοποιείται ευρέως για την καταπολέμηση της πρωινής ναυτίας και ως ενισχυτικό γεύσης στα φαγητά. Ακόμη το ginger θεωρείται ότι καταπολεμά τη ναυτία στην εγκυμοσύνη και την τάση για εμετό. Επιπλέον το ginger προάγει την όρεξη. Από την άλλη πλευρά πρέπει να επισημάνουμε- για να είμαστε δίκαιοι- πως το ginger θεωρείται ότι επιταχύνει το μεταβολισμό  , επομένως μπορείτε να το χρησιμοποιείτε με μέτρο στη δίαιτα σας.

Αλκοόλ

Ένα ποτηράκι κρασί ή κάποιο άλλο αλκοολούχο ποτό πριν από το γεύμα μπορεί να αυξήσει την όρεξη σας και να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού. Προτιμήστε να πιείτε το κρασί μαζί με το φαγητό (προς το τέλος) ή μετά το φαγητό γιατί έτσι δεν θα φάτε παραπάνω και επιπλέον δεν θα σας «χτυπήσει» και στο κεφάλι. Το αλκοόλ  πυροδοτεί την παραγωγή οξέων στο στομάχι με αποτέλεσμα αυτό να είναι έτοιμο να αφομοιώσει αμέσως μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού.

Αλάτι

loading...

Τόσο η ζάχαρη όσο και το αλάτι θεωρούνται ενισχυτικά της όρεξης, αυτός είναι και ο λόγος που τα γλυκά ή τα αλμυρά σνακ είναι πολύ εθιστικά και συχνά δεν μπορούμε να σταματήσουμε να τα τρώμε.  Επιπλέον η ζάχαρη και το αλάτι επιδρούν σε συγκεκριμένους αισθητήρες κορεσμού που σχετίζονται με το γλυκό ή το αλμυρό αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αισθάνεστε κορεσμό π.χ. για γλυκό, αλλά να θέλετε να φάτε επίμονα κάτι αλμυρό.

 

Οι «σύμμαχοι» σας στο αδυνάτισμα!

Γνωρίστε τις πιο ισχυρές αδυνατιστικές αλλά και νόστιμες τροφές που μπορούν να διώξουν τα περιττά κιλά…

Ραπανάκι

Το γνωστό μας ραπανάκι αυξάνει την παραγωγή πεπτικών εκκρίσεων και έτσι το φαγητό μπορεί να μεταβολιστεί και να απορροφηθεί πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

Παπάγια

Το γλυκό αυτό φρούτο περιέχει παπαίνη που είναι ένα ένζυμο που βοηθάει στην αφομοίωση της πρωτεΐνης, αλλά και στην καλύτερη χώνεψη. Μία σωστή και αποτελεσματική χώνεψη έχει ως αποτέλεσμα τον έλεγχο του βάρος.

Βερίκοκο

Το βερίκοκο έχει ελάχιστες θερμίδες και είναι εξαιρετικό σνακ και υλικό για φαγητά και γλυκά. Το συγκεκριμένο φρούτο καθαρίζει το πεπτικό σύστημα, έχει αποτοξινωτική δράση και απομακρύνει δραστικά τα «κατάλοιπα» που είναι άχρηστα για τον οργανισμό.

Μάραθο

Το μάραθο μπορεί να διεγείρει το μεταβολισμό, έχει διουρητικές ιδιότητες, παίζει σημαντικό ρόλο στη διάσπαση του λίπους και θεωρείται εξαιρετικό χωνευτικό.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο βοηθάει τον οργανισμό να απορροφήσει, και να αξιοποιήσει καλύτερα τα συστατικά που λαμβάνει από τις τροφές. Επίσης έχει αποτοξινωτική δράση, δηλαδή εμποδίζει τη συσσώρευση τοξινών στον οργανισμό, καθώς και την αποθήκευση λίπους.

Αξίζει να δείτε...

Μπορεί κάτι ελαφρύ να με χορτάσει;

Φυσικά και μπορεί, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ...