Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Δίαιτα / Αποτοξίνωση μετά τις διακοπές!!

Αποτοξίνωση μετά τις διακοπές!!

Υποδεχτείτε το χειμώνα γεμάτες ενέργεια και ομορφιά. Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες και κάντε μία νέα αρχή αποφεύγοντας τις υπερβολές και τις καταχρήσεις. Ξεκινήστε κάνοντας αποτοξίνωση από όλα αυτά που σας ‘φορτώνουν’ με παραπανίσια κιλά! Ξεκινήστε σήμερα!

Το ‘κλειδί’ για την αποτοξίνωση είναι ο σωστός συνδυασμός των τροφίμων στις κατάλληλες ποσότητες. Εμείς σας προτείνουμε ορισμένα βήματα τα οποία θα εξασφαλίσουν την ισορροπημένη διατροφή που έχει ανάγκη ο οργανισμός σας:

loading...
  • Να λαμβάνουμε τρία γεύματα ημερησίως, πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και δύο ενδιάμεσα γεύματα (δεκατιανό και απογευματινό).
  • Τα γεύματά μας θα πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, σε ποικιλία χρωμάτων. Η ποικιλία χρωμάτων σημαίνει ποικιλία σε βιταμίνες και μέταλλα. Μπορούμε να τα καταναλώνουμε, φρέσκα και αποξηραμένα, σε 5 μερίδες ημερησίως ή 400 γραμμάρια.
  • Το καθημερινό διαιτολόγιο πρέπει να περιλαμβάνει δύο με τρείς μερίδες γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι ή τυρί χαμηλών λιπαρών).
  • Να τρώμε δύο φορές την εβδομάδα ψάρι, χωρίς να έχουμε ενδοιασμό για το αν είναι λιπαρό ή όχι, διότι το λίπος που βρίσκεται στα ψάρια είναι πλούσιο σε ω-3 λιπαρά οξέα που είναι ωφέλιμα για τον οργανισμό.
  • Θα πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα στο λευκό κρέας που είναι και άπαχο (κοτόπουλο, γαλοπούλα). Η κατανάλωση του κόκκινου κρέατος να περιοριστεί μόνο στις δύο φορές το μήνα.
  • Να δώσουμε έμφαση στα όσπρια απολαμβάνοντάς τα δύο φορές την εβδομάδα. Τα όσπρια είναι καλή πηγή φυτικών ινών και βοηθούν στη δημιουργία αισθήματος κορεσμού.
  • Να τρώμε ακόμα και σε καθημερινή βάση το αβγό, το αποίο αποτελεί πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας.
  • Οι ξηροί καρποί θα πρέπει να αποτελούν κομμάτι του διαιτολογίου μας.
  • Να αποφεύγουμε τρόφιμα που είναι πλούσια σε λίπος και ζάχαρη, όπως τα αναψυκτικά, οι χυμοί με προσθήκη ζάχαρης, τα μπισκότα και τα τηγανητά.
  • Να δίνουμε έμφαση στην ενυδάτωση του οργανισμού πίνοντας αρκετά υγρά κατά τη διάρκεια της μέρας. Οι συστάσεις των ειδικών μιλάνε για 6-8 ποτήρια υγρών την ημέρα, τα οποία μπορεί να είναι νερό, φυσικοί χυμοί φρούτων ή λαχανικών ή γάλα.
  • Η χρήση ελαιολάδου είναι απαραίτητη σε όλους τους τρόπους μαγειρέματος και μπορεί να αντικαταστήσει όλα τα άλλα προϊόντα. Ας μην ξεχνάμε να προσθέτουμε στη διατροφή μας και ελιές.

Αξίζει να δείτε...

Προλαβαίνετε να χάσετε λίγα κιλά μέχρι τις γιορτές! Ιδού ο τρόπος

Μην ανησυχείτε. Δεν χρειάζεται ταλαιπωρηθείτε. Αρκεί να πάρετε την απόφαση και να βάλετε μερικούς ρεαλιστικούς ...