Τετάρτη , Ιούνιος 20 2018
Home / Δίαιτα / Απενοχοποιήστε τα γαριδάκια ΤΩΡΑ!

Απενοχοποιήστε τα γαριδάκια ΤΩΡΑ!

Θα φτιάξετε αυτή τη συνταγή και θα το καταευχαριστηθείτε τόσο πολύ που θα εξαφανιστούν απο όλους σε χρόνο ντε τε! Για παιδιά και όχι μόνο, εύκολα και προπάντων γρήγορα…

 Υλικά ( 60 – 80 κομμάτια) 

  • 150 γρ σκληρό τυρί τσένταρ (αυτό είναι που δίνει την χαρακτηριστική γεύση και χρώμα στα γαριδάκια) τριμμένο στο χοντρό μέρος του τρίφτη
  • 3 κουταλιές της σούπας βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου κομμένο σε μικρά κομματάκια
  • 1/3 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • 1/2 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις ανακατεμένο με 1/3 κουταλάκι μαγειρική σόδα
  • Λίγο πιπέρι
  • 2 κουταλιές της σούπας γάλα

Εκτέλεση

Βάζουμε σε πολυκόφτη όλα τα υλικά εκτός από το γάλα. Τα αλέθουμε για λίγο και ρίχνουμε 2 κουταλιές της σούπας γάλα. Τα αλέθουμε και πάλι για πολύ λίγο και θα δούμε την ζύμη να μαζεύεται.

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 170 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω κάτω, η σχάρα στην μεσαία θέση του φούρνου.

Βγάζουμε με προσοχή την λεπίδα από τον πολυκόφτη και με τα χέρια μας μαζεύουμε την ζύμη σε μια μπάλα. Την αφήνουμε σε καλά αλευρωμένη επιφάνεια και ρίχνουμε λίγο αλεύρι από πάνω. Την διπλώνουμε δυο φορές, αλευρώνουμε τον πλάστη μας και ανοίγουμε σε ένα λεπτό φύλλο πάχους μισού εκατοστού.

Αρχίζουμε και κόβουμε , με το μαχαίρι λωρίδες και μετά τετραγωνάκια. Με την πίσω πλευρά από ένα ξυλάκι κάνουμε μια τρύπα στο κέντρο για να μην μας φουσκώσουν σαν μπαλονάκια. Τα μεταφέρουμε με προσοχή σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί (αφήστε χώρο μεταξύ τους, θα φουσκώσουν και θα απλώσουν).

loading...

Ψήνουμε για 14 λεπτά. Μπορείτε να τα κόψετε και σε λωρίδες σαν πακοτίνια, έχετε υπόψιν σας ότι σε αυτή τη περίπτωση ίσως θέλουν μόνο 5 λεπτά (αντί για 7 που θέλουν τα τετραγωνάκια).
Μόλις τα βγάλετε από τον φούρνο τα βγάζετε αμέσως από το ζεστό ταψί για να σταματήσετε το επιπλέον ψήσιμο τους.

Καλή όρεξη… και με μέτρο!

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …