Τετάρτη , Δεκέμβριος 13 2017
Home / Διατροφή / Αντιγήρανση: Τρόποι να αποκτήσουμε και να διατηρήσουμε απαλό και σφριγηλό δέρμα

Αντιγήρανση: Τρόποι να αποκτήσουμε και να διατηρήσουμε απαλό και σφριγηλό δέρμα

Υπερτροφές για τον οργανισμό μας θεωρούνται:

Το σιταρόχορτο, η σπιρουλίνα και η χλωρέλλα. Τα δύο τελευταία είναι μικροφύκη. Όλα πλούσια σε χλωροφύλλη που έχει τη δυνατότητα να αποβάλλει τα βαρέα μέταλλα από το σώμα μας και γεμάτα θρεπτικά στοιχεία.

Τα goji  berries με 18 αμινοξέα και βιταμίνες C, B1, B2, B3.

Άλλες τροφές  οι οποίες βοηθούν είναι: (τις αναλύουμε εδώ ως προς την ωφελιμότητα τους σε σχέση με το δέρμα μας).

α.το πράσινο τσάι, τα κράνμπερυ, τα σταφύλια: Περιέχουν OPCs, ολιγομερείς προανθοκυανίνες, που είναι σύμμαχοι μας εναντίον των ελευθέρων ριζών.

β. το σπανάκι, το μπρόκολο, η μαγιά της μπύρας: Περιέχουν μικρές ποσότητες Α- λιποϊκού οξέος  που αυξάνει την επίδραση των βιταμινών C & E. Επιπρόσθετα ενισχύει τον μεταβολισμό των κυττάρων και ενεργοποιεί το συκώτι να παράγει γλουταθειόνη μία ουσία αντιγηραντική και δραστικότατη εναντίον των φλεγμονωδών καταστάσεων στο σώμα μας. Βέβαια, χρειάζεται να λαμβάνουμε και Α- λιποϊκο οξύ ως συμπλήρωμα κατά χρονικά διαστήματα επειδή η λαμβανόμενη ποσότητα από τις τροφές δεν επαρκεί.  (Έχει παρατηρηθεί ότι η επάλειψη κρέμας που περιέχει λιποϊκό οξύ βελτιώνει τη ροδόχρου ακμή).

γ. βιταμίνη Α : βοηθά στην ανανέωση των κυττάρων και βρίσκεται σε φρούτα και λαχανικά πχ καρότα, κόκκινη πιπεριά, γλυκοπατάτες, μάνγκο, πεπόνι, σπανάκι.

δ. βιταμίνη C: παίζει κυρίαρχο ρόλο στην διατήρηση της καλής κατάστασης των ινών του κολλαγόνου. Βρίσκεται στα μπρόκολα, στα λεμόνια, στα ακτινίδια, στις κόκκινες πιπεριές, στο λάχανο. Επίσης στο χυμό των κερασιών ποικιλίας acerola και στον πολτό camu.

loading...

ε. βιταμίνη Ε: προστατεύει τον λιπώδη ιστό από την οξείδωση. Βρίσκεται στο αβοκάντο, τα δημητριακά, τους ξηρούς καρπούς φουντούκια, βραζιλιανά και κοινά φυστίκια και στις ρέγγες.

στ. ψευδάργυρος: μέταλλο που βοηθά στην επανόρθωση των ιστών και στη σύνθεση των πρωτεϊνών. Βρίσκεται στα αυγά, στα αχλάδια, στο κόκκινο κρέας, στα οστρακοειδή και στο σπανάκι.

ζ. τα απαραίτητα λιπαρά οξέα (EFAs) : επανορθώνουν το ξηρό και ευαίσθητο δέρμα  ενώ επιδιορθώνουν κυτταρικές βλάβες. Βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια, στους ηλιόσπορους, στα καρύδια, στους κολοκυθόσπορους.

η. βιταμίνη Β: παίζει ρόλο στο μεταβολισμό των πρωτεϊνών και στην προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία. Τη βρίσκουμε στα σπαράγγια, στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, στα αυγά.

θ. ΜSM : είναι μία θειούχος ένωση που βοηθά κατά των φλεγμονών. Βρίσκεται στο αγγούρι, στο μάραθο, στα σκόρδα, τα κρεμμύδια, τα ραδίκια και τα ωμά φρούτα & λαχανικά.

ι. σελήνιο : μέταλλο με μεγάλη αντιοξειδωτική ικανότητα. Περιέχεται στα αυγά, στα λαχανικά, στους ξηρούς καρπούς ειδικά στα βραζιλιάνικα φιστίκια, στη βρώμη και στον τόνο

Αξίζει να δείτε...

Πως θα καταλάβετε ότι πρέπει να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Είσαι σίγουρη ότι καταναλώνεις καθημερινά αρκετά λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσεις τις φυτικές ίνες και τις ...