Κυριακή , Ιούλιος 22 2018
Home / Δίαιτα / Αναζητάς χρόνια την τέλεια δίαιτα; Διάβασε με προσοχή…

Αναζητάς χρόνια την τέλεια δίαιτα; Διάβασε με προσοχή…

3 σημαντικά μυστικά για την τέλεια δίαιτα

–          Το βασικότερο στοιχείο για την επιτυχία μιας δίαιτας, αλλά και για να παραμένεις πάνα αδύνατη είναι οι θερμίδες που καταναλώνεις να είναι λιγότερες από αυτές που καις. Για να αποκτήσεις τον έλεγχο των θερμίδων σου λοιπόν, θα σε βοηθήσει να ετοιμάζεις μικρές μερίδες υγιεινών σνακ, να προτιμάς τις βιολογικές τροφές και να κάνεις έξυπνες διατροφικές επιλογές.

–          Μια άλλη πρόταση που εγγυάται σίγουρα αποτελέσματα είναι ένα πρόγραμμα γευμάτων το οποίο θα τηρείς για να έχεις τον έλεγχο των θερμίδων και των ομάδων τροφίμων που καταναλώνεις.

–          Επίσης, μην μένεις πολλές ώρες νηστική και μην ξεχνάς να τρως κάτι μετά τη γυμναστική, για να αποφύγεις τις λιγούρες που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε κακές διατροφικές επιλογές και πολυφαγία.

Θες να είσαι πάντα αδύνατη; Ακολούθησε το πρόγραμμα διατροφής για την τέλεια δίαιτα

Πρωινό
Φάε πρωινό τις δύο πρώτες ώρες αφού ξυπνήσεις. Ιδανικά χρειάζεσαι περισσότερες πρωτεϊνες και λίγους υδατάνθρακες. Γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης, γιαούρτι με δυο κουταλιές ανάλατους ξηρούς καρπούς, ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, τυρί και γαλοπούλα με χαμηλά λιπαρά αποτελούν καλές επιλογές. Προτίμησε πράσινο τσάι ή ελληνικό καφέ.

loading...

Σνακ
Στο μέσο του πρωινού μάλλον θα πεινάσεις λιγάκι, γι’ αυτό προτίμησε να φας κάποιο σνακ λαχανικών ή φρούτων και πρωτεΐνης, πχ. ένα σέλερι με φυστικοβούτυρο ή λίγο άπαχο τυρί με ένα μήλο ή ένα γιαούρτι.

Γεύμα
Ο συνδυασμός που κερδίζει είναι  πρωτεϊνη με σαλάτα. Φτιάξε μια λαχταριστή σαλάτα με φρέσκο σπανάκι ή μια ποικιλία μαρουλιών, και συνόδευσέ τη με μια μπριζόλα, τυρί γκοργκοντζόλα και αποξηραμένα  cranberries, ή με χοιρινό κρέας, κατσικίσιο τυρί και παντζάρια. Μία φορά την εβδομάδα μπορείς να φας μία μερίδα λαδερό ή άσπριο μαζί με μια μερίδα τυρί και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

Απογευματινό σνακ
Είναι η στιγμή της ημέρας που τα επίπεδα ενέργειας πέφτουν. Ένα φρούτο ή ένας μικρός χυμός ή μια ενεργειακή μπάρα θα σου δώσουν αυτό που ζητάς.

Βραδινό
Φάε το βραδινό σου απαραίτητα πριν τις 21:00. Βάση και πάλι είναι οι πρωτεΐνες. Συνόδευσε το κοτόπουλο, το κρέας ή το ψάρι σου με τρεις κουταλιές της σούπας ρύζι, κινόα ή λαχανικά.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …