Σάββατο , Ιούλιος 22 2017
Home / Διατροφή / Αλήθειες και ψέμματα σχετικά με τον καφέ

Αλήθειες και ψέμματα σχετικά με τον καφέ

Κύριο συστατικό του καφέ είναι η καφεΐνη .Είναι μια ουσία που διεγείρει τα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου.

 

Ποια είναι η «Μέτρια» κατανάλωση καφεΐνης ανά ημέρα για τους περισσότερους ενήλικες;

Μεταξύ 200 mg και 300 mg καφεΐνης, ανά ημέρα. Αυτό είναι το ποσό που αντιστοιχεί σε δύο έως τρία φλιτζάνια καφέ, θεωρείται δε μια μέτρια ποσότητα, ασφαλής για τους περισσότερους ενήλικες.

Η μέτρια κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για τις παρακάτω παθήσεις;

Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι η μέτρια κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για το διαβήτη, τη χολολιθίαση, τη νόσο του Πάρκινσον, καθώς και ηπατικές νόσους. Παρά τις μελέτες αυτές, όμως, οι ιατροί δεν συνιστούν την κατανάλωση καφεΐνης, ως μέσο για τη μείωση των κινδύνων των παραπάνω νόσων.

Οι γυναίκες που είναι έγκυες θα πρέπει να μειώσουν την κατανάλωση της καφεΐνης

Υπάρχουν αντικρουόμενες έρευνες σχετικά με την καφεΐνη και την εγκυμοσύνη, αλλά οι ειδικοί λένε ότι οι έγκυες γυναίκες θα ήταν φρόνιμο να περιορίσουν την κατανάλωση της καφεΐνης.

Οι μητέρες μπορούν να μεταφέρουν την καφεΐνη στα μωρά τους με το μητρικό γάλα;

Τα μωρά, μπορούν να πάρουν πραγματικά μια ποσότητα καφεΐνης, από το γάλα της μητέρας τους. Ωστόσο, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής, «Ένα φλιτζάνι καφέ το πρωί δεν είναι πιθανό να βλάψει το μωρό σας, αλλά η υπερβολική καφεΐνη μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, όπως η νευρικότητα, ευερεθιστότητα, και διαταραχές ύπνου.»

 

Η καφεΐνη έχει συχνά προσθετική δράση, στα φάρμακα για τον πονοκέφαλο

Η καφεΐνη βοηθά τον ανθρώπινο οργανισμό να απορροφήσει τα φάρμακα για τον πονοκέφαλο πιο γρήγορα, φέρνοντας πιο γρήγορα ανακούφιση.

Ορισμένα προϊόντα φροντίδας του δέρματος περιέχουν καφεΐνη

Ορισμένα αντιρυτιδικά προϊόντα περιέχουν καφεΐνη. Έχει αποδειχθεί ,ότι η καφεΐνη βοηθά να γίνει πιο λεία η επιδερμίδα και μειώνει την εμφάνιση των ρυτίδων.

Η καφεΐνη μπορεί να επιδεινώσει τα συμπτώματα του άγχους

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας των ΗΠΑ, οι πάσχοντες από αγχώδεις διαταραχές, πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση καφέ( καφεΐνη), διότι μπορεί να επιδεινώσει τα συμπτώματα που έχουν όπως ,υπερβολική ανησυχία και ένταση.

Η καφεΐνη μπορεί να μας βοηθήσει όταν είμαστε σε κατάσταση μέθης;

Σε αντίθεση με την δημοφιλή πεποίθηση, η καφεΐνη δεν θα βοηθήσει όποιον είναι σε κατάσταση μέθης να γίνει νηφάλιος.

Η καφεΐνη λόγω της διουρητικής δράσης της προκαλεί συνήθως αφυδάτωση;

Ροφήματα με καφεΐνη γενικά δεν προκαλούν αφυδάτωση. Βραχυπρόθεσμα, μπορεί να έχει ήπια διουρητική δράση σε άτομα που δεν καταναλώνουν συνήθως καφεΐνη, αλλά αυτό δεν ισχύει για εκείνους που πίνουν συνήθως καθημερινά καφέ.

 

Αξίζει να δείτε...

Η επίδραση του τζίντζερ στο στομάχι μας

Το τζίντζερ, γνωστό και ως πιπερόριζα, είναι γνωστό για την ικανότητά του να καταπραΰνει το ...