Πέμπτη , Οκτώβριος 19 2017
Home / Δίαιτα / Ακολουθείτε κάποια δίαιτα αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι όπως περιμένατε; Πρέπει να εφαρμόσετε τη δίαιτα των αριθμών!

Ακολουθείτε κάποια δίαιτα αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι όπως περιμένατε; Πρέπει να εφαρμόσετε τη δίαιτα των αριθμών!

Διαβάστε 5 σημαντικούς αριθμούς και κάντε τους «συμμάχους» στον αγώνα σας κατά των περιττών κιλών. Γρήγορο αδυνάτισμα με τη βοήθεια της δίαιτας των αριθμών.

– 10.000 βήματα προς τον στόχο σας

Ένας άνθρωπος κάνει περίπου 5.000-5.500 βήματα την ημέρα. Από τη στιγμή που θα ξυπνήσει και μέχρι να φτάσει στο γραφείο, στο super market ή σε οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση «καίει» θερμίδες αλλά και παράλληλα γυμνάζει το σώμα του απλά…περπατώντας. Αν μπορούσατε να αυξήσετε αυτά τα βήματα που κάνει ένας μέσος άνθρωπος ή ακόμη και να τα διπλασιάσετε, τότε τα αποτελέσματα στο σώμα σας θα είναι εντυπωσιακά από τον πρώτο κιόλας μήνα.

Τι προτείνουμε: Για να αυξήσετε τα βήματα σας αποφύγετε το ασανσέρ στο γραφείο και επιλέξτε τα σκαλιά, το αυτοκίνητο για κοντινές αποστάσεις (π.χ στο περίπτερο) και γενικά απολαύστε τον περίπατο με φίλους και τον/την σύντροφο σας. Αν περπατάτε έστω 30 λεπτά παραπάνω την ημέρα τότε έχετε κερδίσει το μισό στοίχημα για ένα αδύνατο και καλλίγραμμο σώμα. Ακόμη μπορείτε να αγοράσετε έναν βηματομετρητή και να καταγράφετε καθημερινά τις προόδους σας για να φθάσετε ευκολότερα στο στόχο σας.

– Κοιμηθείτε τουλάχιστον 7 ώρες

Μετά από έρευνες που διεξήγαγαν Αμερικανοί επιστήμονες συμπέραναν ότι οι λίγες ώρες ύπνου και γενικά η αϋπνία μπορεί να αυξήσει το σωματικό βάρος ενός ατόμου. Αυτό συμβαίνει διότι πέφτουν τα ποσοστά των ορμονών που είναι υπεύθυνα για την όρεξη με αποτέλεσμα το άτομο που κοιμάται λίγες ώρες να τρώει περισσότερο από το φυσιολογικό. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Σικάγο οι γυναίκες που κοιμούνται έως 5 ώρες αυξάνουν έως και 3 φορές τις πιθανότητες να πάρουν κιλά.

Τι προτείνουμε: 1-2 ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι ξεκινήστε να χαλαρώνετε με οποιοδήποτε τρόπο μπορείτε. Αποφύγετε την τηλεόραση διότι σε πολλά άτομα δημιουργεί υπερένταση και επιλέξτε μια χαλαρωτική μουσική ή διαβάστε ένα βιβλίο.

loading...

– Καταναλώστε 25 γραμμάρια φυτικές ίνες 

Ένας μέσος άνθρωπος καταναλώνει περίπου 12-15 γραμμάρια φυτικών ινών καθημερινά. Οι φυτικές ίνες μπορούν να μειώσουν την πείνα, να διευκολύνουν την χώνεψη και να μας προσφέρουν ένα αίσθημα κορεσμού (να νιώθουμε δηλαδή πιο χορτάτοι). Με την κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας φυτικών ινών (περίπου 25 γραμμάρια την ημέρα) θα μειωθούν δραστικά τα τσιμπολογήματα, αλλά και η ποσότητα φαγητού σε καθημερινή βάση. Ακόμη οι φυτικές ίνες σας βοηθούν να επισκέπτεστε την τουαλέτα κάτι που βοηθάει πολύ αν κάνετε δίαιτα.

Τι προτείνουμε: Μοιράστε τις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες σε 5-6 γεύματα σε καθημερινή βάση. Αντί λοιπόν να κάνετε παρασπονδίες με σοκολατάκια, μπισκότα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να έχετε στην τσάντα σας ή αγοράζετε από το περίπτερο επιλέξτε φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως και ξηρούς καρπούς. Φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες που μπορείτε να προσθέσετε στα μικρά γεύματα σας είναι το μήλο, το αχλάδι, το βερίκοκο, οι μπανάνες, τα ξηρά δαμάσκηνα και τα σύκα. Για τα κυρίως γεύματα σας επιλέξτε σπανάκι, γλυκοπατάτες, ξηρά φασόλια και λάχανο.

– Πιείτε 2 ποτήρια κρύο νερό νερό

Ο οργανισμός έχει ανάγκη σε καθημερινή βάση περίπου 2 lt νερό. Πιείτε λοιπόν 7-8 ποτήρια και καταναλώστε τροφές πλούσιες σε νερό (καρπούζι, λαχανικά, φρέσκα φρούτα…). Το νερό δε μας ξεδιψάει μόνο αλλά μας ενεργοποιεί και τον μεταβολισμό μας. Ερευνητές από την Γερμανία μάλιστα ανακάλυψαν ότι πίνοντας 2 ποτήρια κρύο νερό καθημερινά αυξάνουν τον μεταβολισμό κατά 30% για 1,5 ώρα. Το νερό όχι μόνο δε μας «φορτώνει» με θερμίδες λοιπόν αλλά μας βοηθάει και να τις κάψουμε.

Τι προτείνουμε: Καταναλώστε από σήμερα 8 ποτήρια νερό καθημερινά πίνοντας τα 2-3 ποτήρια κρύο νερό πριν από το γεύμα σας ή πριν φάτε κάποιο σνακ.

Αξίζει να δείτε...

Μπορεί κάτι ελαφρύ να με χορτάσει;

Φυσικά και μπορεί, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ...