Πέμπτη , Δεκέμβριος 14 2017
Home / Διατροφή / ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!

Οι συστάσεις για Υδατάνθρακες είναι: 6 – 10γρ / kg ΣΒ / ημέρα. Οι Υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για τη διατήρηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα κατά την άσκηση και την αναπλήρωση του μυϊκού γλυκογόνου. Η ποσότητα που απαιτείται, εξαρτάται από: την συνολική ενεργειακή κατανάλωση του αθλητή, τον τύπο του αθλήματος, το φύλο και τις περιβαλλοντικές συνθήκες.

Οι συστάσεις για Πρωτεΐνη (για αθλητές δύναμης & αντοχής), είναι: 1,2 – 1,7γρ / kg ΣΒ / ημέρα. Οι ανάγκες αυτές μπορούν, γενικά, να καλυφθούν από τη δίαιτα του αθλητού, χωρίς την χρήση συμπληρωμάτων πρωτεΐνης ή αμινοξέων.

loading...

Οι συστάσεις για Λίπος είναι: 20 – 35% της συνολικής ενεργειακής πρόσληψης (kcal). Η κατανάλωση λίπους ≤20%, δεν ευνοεί την αθλητική απόδοση. Το λίπος, το οποίο αποτελεί πηγή ενέργειας, λιποδιαλυτών βιταμινών και απαραίτητων λιπαρών οξέων, είναι σημαντικό στη διατροφή των αθλητών. Δίαιτες πλούσιες σε λίπος (>35 – 40%) δεν συστήνονται για αθλητές.

Σε κίνδυνο για ανεπάρκεια μικρο-θρεπτικών βρίσκονται αθλητές που: περιορίζουν την ενεργειακή τους πρόσληψη, κάνουν χρήση αυστηρών μεθόδων απώλειας βάρους…

Αξίζει να δείτε...

7 καρύδια την ημέρα τον γιατρό τον κάνουν πέρα!!

Τα καρύδια πρέπει να καταναλώνονται με προσοχή μόνο για το γεγονός ότι η μερίδα (που ...