Σάββατο , Οκτώβριος 20 2018
Home / Διατροφή / ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!!

Οι συστάσεις για Υδατάνθρακες είναι: 6 – 10γρ / kg ΣΒ / ημέρα. Οι Υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για τη διατήρηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα κατά την άσκηση και την αναπλήρωση του μυϊκού γλυκογόνου. Η ποσότητα που απαιτείται, εξαρτάται από: την συνολική ενεργειακή κατανάλωση του αθλητή, τον τύπο του αθλήματος, το φύλο και τις περιβαλλοντικές συνθήκες.

Οι συστάσεις για Πρωτεΐνη (για αθλητές δύναμης & αντοχής), είναι: 1,2 – 1,7γρ / kg ΣΒ / ημέρα. Οι ανάγκες αυτές μπορούν, γενικά, να καλυφθούν από τη δίαιτα του αθλητού, χωρίς την χρήση συμπληρωμάτων πρωτεΐνης ή αμινοξέων.

loading...

Οι συστάσεις για Λίπος είναι: 20 – 35% της συνολικής ενεργειακής πρόσληψης (kcal). Η κατανάλωση λίπους ≤20%, δεν ευνοεί την αθλητική απόδοση. Το λίπος, το οποίο αποτελεί πηγή ενέργειας, λιποδιαλυτών βιταμινών και απαραίτητων λιπαρών οξέων, είναι σημαντικό στη διατροφή των αθλητών. Δίαιτες πλούσιες σε λίπος (>35 – 40%) δεν συστήνονται για αθλητές.

Σε κίνδυνο για ανεπάρκεια μικρο-θρεπτικών βρίσκονται αθλητές που: περιορίζουν την ενεργειακή τους πρόσληψη, κάνουν χρήση αυστηρών μεθόδων απώλειας βάρους…

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …