Τρίτη , Οκτώβριος 17 2017
Home / Δίαιτα / Αδυνατίστε τρώγοντας φρούτα!

Αδυνατίστε τρώγοντας φρούτα!

Κάτι που το καλοκαίρι είναι γεμάτο πεντανόστιμα φρούτα, κάτι οι υψηλές θερμοκρασίες που μας κάνουν να τ’ αναζητάμε, τώρα γίνεται πιο εύκολο από ποτέ να προσπαθήσουμε να χάσουμε βάρος, και υγιεινά, και απολαυστικά. Κι αυτό γιατί έχουν χαμηλή θερμιδική αξία, μηδενική περιεκτικότητα σε λίπος και χοληστερόλη, και είναι πλούσια σε νερό, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Ακόμα κι αν έχεις αμφιβολίες για κάποια όπως το καρπούζι και το πεπόνι (τα οποία είναι παρεξηγημένα φρούτα επειδή έχουν γλυκιά γεύση, άρα πολλοί μπορεί να πιστεύουν ότι παχαίνουν), η αλήθεια είναι πως μπορείς να είσαι ήσυχη γιατί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό κι έτσι προσδίδουν ελάχιστες θερμίδες. Ακολούθησε λοιπόν μια ισορροπημένη διατροφή και απόλαυσε τα φρούτα του καλοκαίριου χωρίς ενοχές γιατί σου κάνουν καλό!
5 καλοκαιρινά φρούτα για λιγότερα κιλά

Σταφύλια

Είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, ασβέστιο και φώσφορο. Οι ουσίες αυτές συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργίας του εγκεφάλου και την αύξηση του βαθμού αφομοίωσης των βιταμινών. Επίσης, περιέχουν φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην αποβολή τοξινών που συσσωρεύονται κατά τη διάρκεια της απώλειας βάρους.
Πεπόνι

Πλούσιο σε βιταμίνες Α, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, φυλλικό οξύ και βιταμίνη C, μειώνει την πίεση του αίματος και την χοληστερόλη και προστατεύει από διάφορους τύπους καρκίνου και καρδιαγγειακά νοσήματα. Επίσης είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως τα καροτενοειδή και κυρίως το λυκοπένιο, που δρουν προστατευτικά έναντι του καρκίνου του προστάτη και της στοματικής κοιλότητας. Τέλος, χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, προστατεύει τον οργανισμό από το οξειδωτικό στρες και από τα προϊόντα του μεταβολισμού που επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσης.

loading...


Αχλάδια

Ένα αχλάδι έχει μόλις 60 θερμίδες και 4 γραμμάρια φυτικών ινών. Γι’ αυτό είναι ιδανικό για απώλεια βάρους, ειδικά αν καταναλωθεί με τη φλούδα, η οποία περιέχει αδιάλυτες φυτικές ίνες και σε κάνει να αισθάνεσαι χορτάτη για περισσότερη ώρα.

Καρπούζι

Είναι ένα από τα καταλληλότερα φρούτα του καλοκαιριού για απώλεια βάρους λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς του σε νερό. Επιπλέον είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, θειαμίνη, λυκοπένιο, κάλιο και βιταμίνη C. Ο χυμός του προκαλεί έντονη διούρηση λόγω της κιτρουλίνης και της αργινίνης που περιέχει και θεωρείται ευεργετικός για τα νεφρά. Επίσης το καρπούζι συμβάλλει στην ίαση παθήσεων του ήπατος, κυστίτιδων, της ουρικής αρθρίτιδας και όλων των φλεγμονών του ουροποιητικού συστήματος. Τέλος, ο συνδυασμός των πολύτιμων στοιχείων του απομακρύνει τον κίνδυνο οστεοαρθρίτιδας και ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

Ροδάκινα

Μειώνουν τη χοληστερόλη του αίματος και επιταχύνουν το μεταβολισμό των λιπών χάρη στη νιασίνη που περιέχουν. Επίσης έχουν αντιμικροβιακή δράση, κάνουν καλό στην υγεία των ματιών και βοηθούν στην προστασία των κυττάρων από την καταστροφική επίδραση των ελεύθερων ριζών καθώς περιέχουν καλά επίπεδα β-καροτίνης. Ακόμη ενισχύουν το ανοσοποιητικό και αναπαραγωγικό σύστημα, παρουσιάζουν καθαρτική και διουρητική δράση και συνιστώνται σε όλους όσοι πάσχουν από αρθρίτιδα και ρευματισμούς. Τέλος, τα ροδάκινα είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, ένας ακόμα λόγος για να τα προτιμήσεις αν θες να χάσεις βάρος.

Αξίζει να δείτε...

Μπορεί κάτι ελαφρύ να με χορτάσει;

Φυσικά και μπορεί, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ...